Terug naar overzicht
Onze ceremoniemeester zei dat het van JONG naar OUD is.... Er zijn verschillende manieren Je kan op Amerikaanse wijze binnengaan: Dat is dan eerst de suite ,jong naar oud. Je toekomstige dan voor jullie, met zijn mama. Dan de bruidskindjes..... en dan volg jij met je papa. Wij kiezen voor deze dus weet niet goed hoe het dan juist is voor de andere.... Groetiesss Juta
Ik ging eerst mijn broer sturen, dan zijn zus, dan mijn mama en zijn papa, hij en zijn mama, de kindjes, en ik met de papaMss toch eens beter over nadenken. Goede vraag eigenlijk
Bij ons gaat het als volgt: mijn bruid haar zus ( haar getuige ) met haar vriend als eerste daarna mijn getuige ( mijn nicht ) met haar man daarna de mama van de bruid met de papa van de bruidegom daarna ikzelf met mijn moeder en daarna mijn bruid met haar vader en de 2 bruidskindjes lopen voor hen We opteren ook dat de grootouders al vooraan in de kerk zitten voordat de suite binnenkomt.
bij ons zal het wss: eerst mijn moeder met haar vriend , dan zijn moeder met zijn twee broers daarna mijn twee broers die lekker samen wandelen :) ( bij gebrek aan vrouwelijke suite leden ) dan volgen onze 3 volwassen bruidskoppels ( 3 bruidsmeiskes en jonkers ) waaronder onze getuigen. dan komen onze twee bruidskindjes en ik en mijn aanstaande komen samen binnen. ( aangezien onze beide ouders gestorven zijn)
wel, Ik had heir nooit over nagedacht tot nu plots ik me realiseerde van ja hoe is het nu eigenlijk. Ik zal het op die manier doen eerst mijn nicht, mijn zus, zijn zus, mij mama en schoonpapa, zijn mama en mijn vriend, de bruidskids en dan ik met mijne papa. Gisteren had ik geen tijd om te kijken en gingen we shoppen voor de ouders. Mijn schoonmoeder was een hele reeks uiteen aant doen die me niet aanstond.
ze zei eerst de bruidskindjes en daarna iedereen en nu wou ze haar kleinkinderen er net voor mij instoppen. De kleinkinderen van haar lopen niet mee aangzien ze bijna zo groot als ik zijn en eigenlijk maar neefjes zijn. Bruidskindjes voor de suite vindt ik helemaal geen leuk idee. bedankt voor jullie reacties hopelijk is de rest er ook iets mee...
Hey, wij gaan het ook doen op jouw manier, zoals hierboven in de eerste kader. Het is veel schattiger als de kleine bruidskindjes net voor de bruid komen, die moeten tenslotte toch een beetje in jouw buurt blijven. Groetjes!