Terug naar overzicht
Ik heb er ook geen idee van en heb er 20 voorzien, denk wel dat we zullen toekomen.
Hallo, wij maken er 60. Vorig jaar is mijn neef getrouwd en die had er 50, en er waren er nog tekort. Dus spelen wij op veilig en maken we er nog iets meer. We horen van iedereen dat ze naar de kerk gaan komen, en er zullen vanzelfsprekend ook veel kindjes bijzijn dan. Groetjes
Wij hebben er 25 voorzien. Kennen niet zo heel veel koppels met jonge kindjes, dus denk dat dat wel genoeg zal zijn! Groetjes!
Wij voorzien er voor 30, het aantal kinderen is beperkt, volgens ons zullen we daar wel mee toekomen. groetjes, Ann
Hey, Ik heb er 50. 20 rietjes. 30 fotoclips (van die fluoeendjes,je ziet da veel nu) xxxx
Hey, Ik had er 80 maar de overschot heb ik meegenomen naar onze feestzaal. Daar mensen met kindjes op de receptie aan hen ook gegeven. Wat waren die blij.
Wij hadden er 100, aangezien er véél kindjes zijn in de familie en kennissenkring en ik juf ben in 2 klassen. Wat over was, stond 's avonds naast het gastenboek. Dus wie wou, mocht er nog eentje nemen.