Terug naar overzicht
hoihoi, Ik heb blijkbaar hier iets verkeerd gedaan want ik had het ingevuld, maar blijkbaar heeft hij het gewoonweg enkel de titel overgenomen :s de vraag was of er iemand al ervaring heeft met de feestviltjes, want we vinden het een leuk alternatief in de plaats van een gewoon gastenboek? Groetjes
Hallo, Heel leuk idd de feestviltjes. Je kan ze kopen op voorhand of zelf maken... Wij hebben de feestviltjes... maar dan ipv op bierkaartjes hebben we ze op dik tekenpapier. ( tijdsnood om nog bij drukken op bierkaartjes te laten drukken en op die bierkaartjes was het ook per heel grote hoeveelheid) Ik vind het zelf een heel leuk iets om te doen, vele origineler als het gastenboek. We werken met thema " roze" daar de bruidskindjes op hun mooie witte jurkje 2 roze roosjes hebben opgespeld. Het Roze komt overal terug.... in alle versiering, bruidsboeket, menukaartjes, bedankjes, ... echt mooi..... We hebben ook een logo, onze initialen met paar leuke krullen die overal terugkomt... uitnodiging, menu's, kerkboekjes... dus ook op de kaartjes ....wit met roze schrift ( = de vraagjes) en natuurlijk ons logo op de achterkant. We hebben 20 kaartjes voorzien per tafel. Met 10 verschillende vragen.... 1: Maak een tekening van het huwelijkspaar. 2: Wat vind je van de mensen aan jou tafel? 3: Teken jezelf of je partner. 4:Wie is thuis de Grote baas volgens U? 5:Wat vind u van het trouwkleed? 6:Welke goede raad geef je aan het bruidspaar voor een geslaagd huwelijk? 7:Zoek enkele originele namen voor de kindjes van het bruidskoppel 8:Naar waar moet het trouwkoppel op huwelijksreis en waarom? 9: Beschrijf het bruidspaar in 5 woorden. 10: Wie had volgens jou de meeste vriendjes/ liefjes? Onderaan de kaartes vroegen we dan ook steeds de naam van de persoon die het kaartje heeft ingevuld.... We hebben de pakjes van 20 kaartjes mooi gestapeld met natuurlijk een mooie roze strik erond... de bruidskindjes zullen die dan in de loop van de avond rondbrengen aan de tafels met een bundeltje zwart en roze stiften.... Ons feest is 11 september dus ik kan je nog niet zeggen wat het heeft opgeleverd maar ik heb er een heel goed gevoel bij.... Groetjes succes
hoi juta, Superleuk gevonden!! :) en hele leuke vraagjes ook!! :) zou er bijna zelf aan willen beginnen :D! Ik denk dat we ze via de website zullen bestellen, ben best wel benieuwd naar de vraagjes die erop staan :)! laat je iets weten hoe het werdt ontvangen op jullie trouw? Ik ben wel benieuwd!! :) groetjes vanessa
hoi juta,
Superleuk gevonden!! :) en hele leuke vraagjes ook!! :) zou er bijna zelf aan willen beginnen :D! Ik denk dat we ze via de website zullen bestellen, ben best wel benieuwd naar de vraagjes die erop staan :)! laat je iets weten hoe het werdt ontvangen op jullie trouw? Ik ben wel benieuwd!! :)
groetjes vanessa
Wij hebben de doos met feestviltjes al thuis staan! je krijgt er ook een kaft bij met handige hoesjes op achteraf de feestviltjes in te steken, er zitten zelfs balpenen bij...
Wij gebruiken het principe van feestviltjes maar hebben ze zelf laten drukken bij vistaprint, zo kun je mooiere en feestelijkere kaartjes kiezen. Ik ga deze dan later in een boek inkleven, denk dat het resultaat erg mooi zal zijn!!
wij hebben dezelfde vragen gebruikt, maar het in boekvorm gegoten met foto's bij. Laten printen met de fotoservice van Hema en het ziet er schitterend uit!
hoi nele, Kun je me eens een aantal vraagjes opschrijven? want we vroegen ons af welke vragen het zijn? @ nele, oh tof ideetje! :)
hoi nele,
Kun je me eens een aantal vraagjes opschrijven? want we vroegen ons af welke vragen het zijn?
@ nele, oh tof ideetje! :)
ik bedoelde @ caroline sorry! te rap geweest!
Hoi Vanessa, Ik ken anders ook nog een ander origineel alternatief van het klassiek gastenboek nl. de babbelbox. Er worden opnames gemaakt door jullie gasten tijdens het feest in plaats dat ze een schriftelijke boodschap neerpennen, en hiervan krijgen jullie dan een dvd. Meer info op volgende site: ypcs.be/be-a-star Je mag me steeds terugmailen voor meer info op: van_damme_stefanie@hotmail.com Groetjes Stefanie
Wij hebben 150 euro betaald voor het pakket (250 viltjes, 20 stylo's en 1 map met plastiekjes waarin 60 viltjes kunnen). We verkopen onze resterende 100 viltjes + 10 stylo's voor 30 euro.
Hallo Ellen, Zijn deze viltjes nog te koop?Groetjes, Julie
@caroline ik ben heel nieuwsgierig naar hoe jouw boek eruit ziet. Hoeveel pagina's en plaats heb je telkens voorzien om te schrijven?Vele groetjes, Carolien