Nu Online
Momenteel zijn er 486 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema

23-8-2010 13:38:18
Dag mensen,

Iemand een idee voor het thema groen en zwart?
We zijn niet van plan om er een dresscode aan toe te voegen hoor,
maar de annconce zal hoogstwaarschijnlijk in groen en zwart zijn.
iemand ideetjes omdeze kleuren toe te passen op misboekje, menukaart,
vervoer, inkleding zaal?

Een dikke merci alvast!

Groetjes,

Leen

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 709

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik23-8-2010 14:03:49

Een vriendin van mij heeft dit ook gedaan. Zij had zwarte tafellakens en groene accenten (bloemen, servetten, naamkaartjes), misschien kan je het thema van je uitnodiging doortrekken naar de andere papieren stukken van je trouw?

groetjes,

Sarah

Sanne
23-10-2010
 Meld misbruik23-8-2010 14:52:42

Haha grappig! Bij ons gaat het ook (lime) groen met zwart zijn! Mijn vader is grafisch ontwerper en heeft onze uitnodigingen gemaakt (wit papier met zwarte en limegroene ornamenten) en maakt in dezelfde stijl ook naamkaartjes, de menu en kaartjes voor aan het bedankje! Aangezien wij de gehele dag in op feestlocatie doorbrengen ga ik het daar nog met witte en limegroene ballonen versieren, tja tafellakens kan je niet echt kiezen op restaurant he! Tevens kies ik voor groen gecomineerd met wit voor het bruidsboeket.

veel succes!

groetjes,
Sanne

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik23-8-2010 15:31:08

Ik zit met fuchia/donker grijs dat terug gaat komen. De mannen gaat een donkergrijs kostuum huren met een fuchia das. En misschien dat de dames gingen proberen om in hun garderobe ook iets fuchia te laten terugkomen.

Wij trekken de lay-out van onze uitnodiging ook door naar misboekje, bedankkaartjes, bedankjes voor kinderen (grijs en fuchia lintje als verpakking, ...)
Enkel in onze bloemen trekken we dat waarschijnlijk niet door omdat ik graag een sober wit met wat groen wil. Aloewel ik wel eens zal uitkijken naar boeketten met fuchia in... Je weet nooit he :-)

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik23-8-2010 15:47:53

Bedankt voor de tips!
Ik heb ook al zo'n ideetjes in mijn achterhoofd.
Het enige waar ik wat problemen mee ga hebben, is de zaal, vrees ik..
Zoals je zegt, Sanne, heb je geen keuze in de tafellakens en servetten in de feestzaal.
Ik kan de kleuren wel laten terugkomen in de naamkaartjes voor het avondfeest.
Ballonnen kunnen we daar moeilijk hangen hé..
Maar thuis - bij het samen eten met de familie voor de kerk- kunnen we die kleuren wel gebruiken hé (we trouwen pas in de namiddag, zijn dit jaar al getrouwd voor de wet).

Super dat we elkaar tips kunnen geven hé!

Groetjes,

Leen

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik23-8-2010 15:49:24

Gebruik van die onderwaterlichtjes die je in alle kleuren kunt krijgen, als kleuraccent voor je bloemstukken of tafeldecoratie! Je kunt ze zien op flowersandlights.be
Ze zijn helemaal nieuw en hip! Ik ga ze in ieder geval gebruiken, want ik vind ze super!

Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...