Terug naar overzicht
Een vriendin van mij heeft dit ook gedaan. Zij had zwarte tafellakens en groene accenten (bloemen, servetten, naamkaartjes), misschien kan je het thema van je uitnodiging doortrekken naar de andere papieren stukken van je trouw? groetjes, Sarah
Haha grappig! Bij ons gaat het ook (lime) groen met zwart zijn! Mijn vader is grafisch ontwerper en heeft onze uitnodigingen gemaakt (wit papier met zwarte en limegroene ornamenten) en maakt in dezelfde stijl ook naamkaartjes, de menu en kaartjes voor aan het bedankje! Aangezien wij de gehele dag in op feestlocatie doorbrengen ga ik het daar nog met witte en limegroene ballonen versieren, tja tafellakens kan je niet echt kiezen op restaurant he! Tevens kies ik voor groen gecomineerd met wit voor het bruidsboeket. veel succes! groetjes, Sanne
Ik zit met fuchia/donker grijs dat terug gaat komen. De mannen gaat een donkergrijs kostuum huren met een fuchia das. En misschien dat de dames gingen proberen om in hun garderobe ook iets fuchia te laten terugkomen. Wij trekken de lay-out van onze uitnodiging ook door naar misboekje, bedankkaartjes, bedankjes voor kinderen (grijs en fuchia lintje als verpakking, ...) Enkel in onze bloemen trekken we dat waarschijnlijk niet door omdat ik graag een sober wit met wat groen wil. Aloewel ik wel eens zal uitkijken naar boeketten met fuchia in... Je weet nooit he :-)
Bedankt voor de tips! Ik heb ook al zo'n ideetjes in mijn achterhoofd. Het enige waar ik wat problemen mee ga hebben, is de zaal, vrees ik.. Zoals je zegt, Sanne, heb je geen keuze in de tafellakens en servetten in de feestzaal. Ik kan de kleuren wel laten terugkomen in de naamkaartjes voor het avondfeest. Ballonnen kunnen we daar moeilijk hangen hé.. Maar thuis - bij het samen eten met de familie voor de kerk- kunnen we die kleuren wel gebruiken hé (we trouwen pas in de namiddag, zijn dit jaar al getrouwd voor de wet). Super dat we elkaar tips kunnen geven hé! Groetjes, Leen
Gebruik van die onderwaterlichtjes die je in alle kleuren kunt krijgen, als kleuraccent voor je bloemstukken of tafeldecoratie! Je kunt ze zien op flowersandlights.be Ze zijn helemaal nieuw en hip! Ik ga ze in ieder geval gebruiken, want ik vind ze super! Veel succes