Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend: travestiet gezocht voor act

25-8-2010 19:46:37
Hallo allemaal

Ik ben nog op zoek naar een act travestiet voor ons huwelijk van 18sept.
Bedoeling is om de gasten mee te ontvangen en op de foto te staan en daarna één of maximum 2 acts te doen.
Ik had iemand maar die heeft zich gebleseerd en is 6 weken out.

Wie kan ons helpen en kent iemand?

groetjes

PS: Wij zijn van regio Antwerpen

Sylvia
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1288

ilona
27-8-2010
 Meld misbruik25-8-2010 20:10:57

vraag glenn van big brother 1, ik ken hem. duschi davoy heet zijn typetje! en hij doet dat PRACHTIG!!!!!
als je hem intikt bij google kom je normaal op zijn site terrecht!
succes en doe hem de groeten moest je hem te pakken krijgen
Ilona uit zonhoven

Julie
9-7-2011
 Meld misbruik25-8-2010 21:55:06

Hey,

wij vragen ook een travestiet en die gaan ook een show doen. Ken die persoonlijk goed daar deze mijn buren waren.

Ik weet niet of ze vrij zijn die dag maar als je wil stuur ik u per mail hun nr door, kan je eens informeren

Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik26-8-2010 12:58:04

Ik ken ook wel iemand die regelmatig acts doet..
lady bambilicious..
Als je zijn nummer wil, stuur je me maar een mailtje.
Groetjes!

Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik26-8-2010 12:58:35

deborgersteffi@hotmail.com
(vrij belangrijk toch)

cindy

Meld misbruik26-8-2010 15:24:45

hey, wij zijn een entertainment bureau en kunnen je daarbij ook helpen moest je nog niemand gevonden hebben! je kan ons altijd mailen naar valkproductionsentertainment@hotmail.com
groetjes cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...