Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor Valère Peeters uit As (die heeft met Lucie en Jimmy uit mijn restaurant meegedaan). Hij is ook ceremoniemeester geweest op de trouw van mijn schoonzus en dat was echt SUPER meegevallen! Hij vraagt wel €200,00. Groetjes en nog veel succes!
Wij hebben ook voor valère gekozen! is gisteren voor de eerste keer langs geweest. Amai die kan er wat van... alles waar ik mee in de knoop zat was op een half uurtje opgelost!
Wij hebben ceremoniemeester Chris (gewoon op Google intikken en je vindt hem). Heel aangename man, hij heeft ons ook twee keer op voorhand ontmoet en gedurende enkele uren voldoende informatie en tips gegeven. We kunnen echt met een gerust hart alles aan hem overlaten. Chris is van zoutleeuw en ik van Leuven en hij is met plezier tot daar gekomen om ter plaatse even te kijken wat er mogelijk was enzo! Groetjes
Wij hadden Gerd Bylois. Hij heeft ons heel goed geholpen op onze mooiste dag! Hij is van Genk en vraagt 175 euro. Als je zijn gegevens nodig hebt, laat je het maar weten! Groetjes
Wij hebben Dany uit Paal-Beringen. Groetjes
@ kristel wij hebben Gerd Bylois ook gecontacteerd, maar moeten nog definitief bevestigen. Was je tevreden over hem? groetjes
@ Elke Eigenlijk wel, ja. Wij hebben op voorhand alles met hem besproken en op de dag zelf hebben we ons van niets moeten aantrekken. Hij zegt op voorhand wat er voor hem allemaal moet klaarliggen zodat je de dag zelf helemaal niks meer moet doen. Voor de rest nog veel succes met de voorbereidingen!Waar ga je je feest houden?
@ kristel We hebben Gerd Bylois gisteren bevestigd, volgende week kom hij al een eerste keer langs. Ons feest gaat door in het Oppenhof in Kessenich. Waar had jij het feest?
Bedankt voor jullie reacties! We hebben ondertussen reeds contact gehad met Valere en hij zal ons begeleiden 14 mei! Spannend!
@ Elke Wij hadden ons feest in de Elysee in Genk. Ik wens jullie veel succes met de voorbereidingen en vooral op jullie mooiste dag! Het is zeker de moeite waard :-).
@ Kristel; Zou je mij de gegevens even willen doorgeven?deborah.metten@hotmail.com Bedankt!