Terug naar overzicht
hej hej, wij zijn ook van Ekeren. Trouwplannen wel maar pas voor 2013, maar sinds vorige week wel officieel verloofd... :-) Waar gaan jullie jullie feest doen? Ons dochtertje zal ook bruidsmeisje zijn bij ons. Ik kan nu al bijna niet meer wachten, ben er zeker van dat het een geweldige dag gaat worden... Wij gaan ook zoveel mogelijk zelf doen. Bloemstukjes ga 'k samen met de oma proberen te maken, uitnodiging hebben we al af (hihi, jeugdig enthousiasme zeker :-)) en hebben we ook zelf gemaakt, we moeten er enkel nog een foto voor kiezen, maar daar hebben we nu wel nog even voor he. Geschenkjes voor de kindjes ga 'k ook zelf maken, zouden graag iets doen met witte heliumbalonnen die ze dan allemaal los mogen laten als we uit de kerk komen... Veel ideetjes al dus, maar nog veel tijd om het allemaal uit te werken. groetjes
Hoe en waar hebben jullie de uitnodigingen zelf gemaakt? Waar gaan jullie die laten drukken? Ik zou ze ook graag zelf maken, maar weet niet goed waar... 4 juni 2011 was ook onze oorspronkelijke datum, maar we weten het nog niet zo goed wat het gaat worden... Groetjes Sharon
Hoihoi, Wij gaan ons feest in zaal "de volklust" doen in Merksem. De versiering doe ik dus ook helemaal zelf want het is een zaal waar je volledig vrij bent. Je hebt idd nog wel even de tijd maar dan kan je veel ideetjes op doen maar ik merk wel dat je dan ook veel meer twijfelt omdat je tijd hebt om over alles dubbel en zelfs driedubbel na te denken. Ik kijk al uit naar Oktober, dan gaan we eens een kijkje nemen op de beurs in Antwerpen. Ik ga mijn uitnodigingen proberen te maken met publisher en dan proberen zelf te drukken op papier van bij AVA ofzo. En als het niet goed lukt dankan ik nog altijd naar de drukker gaan. Grtjs Daisy
Hoi, Wij zijn van de Antwerpse Kempen dus toch een klein stukje van jullie vandaag. Wij hebben ondertussen: *Zaal *datum kerk (in januari moeten we ons boekje voor de eerste keer gaan voorleggen bij de pastoor)*datum wet (wel voorlopig want dit kan pas officieel 6 maand voor de effectieve datum)*vervoer voor de suite*fotograaf*DJ*make-up en haar (datum van het huweljik ligt vast en datum van de proef zal afhankelijk zijn van de datum van de pasbeurt van mijn jurk)*getuigen *ceremoniemeester In gedachten zijn de grote lijnen voor het volgende al klaar:*bedankjes (ga ze zelf maken dus dat vraagt wat meer tijd)*misboekje*vanaf eind september begint de zoektocht naar een jurk *de zaak waar we onze bloemstuken en boeket willen laten maken hebben we ook al op het oog (uiteraard nog geen bestelling geplaatst)