Terug naar overzicht
hey, ook ik heb hier schrik voor, kheb al eens duidelijk gemaakt dat ik dit niet leuk zou vinden en hopelijk houden ze hier rekening mee; ook mijn vriend heeft al duidelijk gemaakt dat hij dit niet zou apprecieren, dus we kunnen alleen maar afwachten... mss is het wel een goed idee om je huwelijksnacht zelf niet thuis door te brengen maar op hotel of zo te gaan. groetjes
Hey,Ik heb gewoon tegen iedereen die een sleutel heeft (mijn ouders en mijn broer) duidelijk gezegd dat ik absoluut NIET wou dat er ook maar iets binnen gedaan werd... Onze 4 honden bleven thuis terwijl wij op hotel sliepen en ik wou absoluut niet dat ze onrustig zouden worden als er hier plots 'vreemden' in huis rondliepen! En gelukkig maar, ze hebben geluisterd! De mevrouw die mijn honden eten kwam geven enz. heeft zelfs nog wat extra opgeruimd dus het was zaaaaalig thuiskomen!
Hai, ben blij dat er nog mensen zijn die daarmee inzitten! Ik dus ook hé! Heb ook al duidelijk gemaakt dat ik er niet mee zou kunnen lachen! Een tip die ik zal gebruiken en je ook wil meegeven is een ijzerdraadje rond de klink en de sleutel draaien zodat ze die niet meer kunnen omdraaien! Mijn dochter slaapt thuis dus ook hoop dat ze daar rekening mee zullen houden... Voor de rest zal ik maar mijn hart vasthouden voor wat er komen zal zeker??? "Sterkte" aan iedereen die er ook zo over denkt!!!
ik zou het ook niet op prijs stellen moesten ze mijn huis op stelten zetten. ik heb eens geweten, een huis vol balonnen en nog erger, een huis vol plastic bekertjes water!!!!!! leuk hoor, na het feesten thuiskomen!! ik zou persoonlijk een briefje in het zicht hangen voor ALS ze iets van plan zijn, dat je dat echt niet op prijs stelt en dat je graag een zalige huwelijksnacht wil beleven. zoiets van; verpest onze eerste nacht als man en vrouw niet aub... is maar even snel bedacht he, heb voor de moment niets origineler :-) ah ja, ik heb zelf 2 honden en heb zelfs eens geweten dat ze als 'grap' de hond roze hadden geverfd!! stomme traditie hoor, ze zouden beter een ontbijt ofzo klaarzetten!!!! veel succes in elk geval x x x
Gewoon mensen die een sleutel hebben waarschuwen dat je er echt niet mee zou kunnen lachen en ze laten beloven hun sleutel niet uit te lenen. Meer kan je vrees ik niet doen, eventueel idd een papiertje hangen dat je het niet zult apreciëren... Succes!
Of je gaat nog een stapje verder en installeert je computer/laptop zo dat de webcam voortdurend aanstaat en op de deur gericht staat en dat die de beelden automatisch opslaat op een locatie buiten die computer (dus dat ze ze niet gewoon kunnen wissen), dus dat je sowieso zal weten wie het gedaan heeft. En dan in 't groot een bord zetten dat je dus zal weten wie er iets gedaan heeft en dat er consequenties aan verbonden zullen zijn (je kan dan zelf nog kiezen hoe ver je daarin gaat) Ik zou het persoonlijk ook écht niet op prijs stellen moest er zoiets gebeuren. Ik weet van vrienden dat de maten van de jongen gewoon een bakstenen muur voor hun voordeur hadden gemetst. Ze hebben dus gat in de nacht moeten op zoek gaan achter een breekhamer om die uit te breken of ze konden niet binnen! In de suite van de feestzaal hadden ze de matras en lattenbodem van het bed weggedaan en 100 kuikentjes in die bak gestoken in de plaats en de matras enzo dus verstopt. En zo zijn er nog een heleboel dingen. Maar moesten ze mijn gang vol ballonnen steken zodat 'k ze moet kapot maken om binnen te kunnen, zou 'k nu niet zo erg vinden. Gewoon niets waardoor je niet direct je bed in kan of waarvan je een enorme opkuis hebt!
Een goede kennis heeft een veiligheidsagent ingehuurd om ongewenste indringers tegen te houden. Zelf ben ik hier ook bang voor, zeker omdat wij een loslopend konijn hebben dat zo wel eens zou kunnen buiten geraken of dingen opeten dat het niet mag hebben. Iedereen die binnen komt zal echter onverwijld gedagvaard worden. Ik kan er werkelijk NIET mee lachen.
wij hadden het gewoon gezegd dat we het niet leuk zouden vinden en wist sowiezo wie dat het zou doen en had hun gewaarschuwd dat degene die het probeerde ook de morgen erachter mee mocht komen opruimen en ze hebben het wijslijk niet gedaan alleen mijn mama kon het niet laten om mijn ganse auto in te pakken met wc-papier maar dat vond ik zo'n erg ni!
Je kan natuurlijk ook nog altijd je sloten laten veranderen tegen dan :-) Maar dat is mss wel al wat extreem? :-)
He, Een vriendin van mij was daar ook zo bang voor dat haar vrienden in haar huis gingen gaan. Ze had hier en daar al iets opgevangen. Ze hebben de dag opvoorhand gewoon de voordeurslot veranderd..( en tegen niemand iets gezegd) Achteraf maar goed want toen hadden ze haar gezegd wat ze eigenlijk gingen doen.Dat zou echt niet leuk geweest zijn. Je kan het altijd zeggen dat je dat niet wilt maar of ze dan daar iets van gaan aantrekken is maar de vraag he. Groetjes
Haha, Een veiligheidsagent inhuren? Dan lijkt het mij inderdaad toch heel wat voordeliger en simpeler om gewoon je slot te vervangen hoor... We trouwen ook binnenkort en ik heb onlangs extra slotjes geplaatst op de achterdeur (dit vooral ook ter extra bescherming tijdens de huwelijksreis...). En om te zorgen dan niemand binnen kan, heb ik het slot van de voordeur veranderd. Ouders en zo weten dit, dus moeten ze zelfs niet proberen met oude sleutel. Samengevat: Ervoor zorgen dat je alle deuren, op 1 na van binnen uit extra op slot kunt doen en van 1 deur het slot vervangen en langs daar naar buiten gaan. Zorg er dan wel voor dat je de sleutel zeker niet verliest, anders zal het natuurlijk heel moeilijk zijn om nog binnen te raken. Totale kost: 1 slot vervangen, kan voor ongeveer 15 euro, extra schuifslotjes op andere deuren (verkrijgbaar voor € 2 of zo per stuk). Kleine prijs dus voor een grotere gemoedsrust. In de tuin mogen ze dan voor mijn part nog iets uitsteken...
Lang leve het alarm !!! Niemand durvde bij ons binnen te gaan omdat dan direct het alarm afgaat en de politie komt ... Tina
Mijn man werkt als tractorchauffeur en maait de bermen langs de autostrade. Hij zei tegen iedereen waarvan we een vermoeden hadden dat die iets gingen uitspoken, dat hij àls ze iets zouden doen, hij een hele aanhangwagen vol gemaaid gras in de voortuin zou dumpen (is toch enkele tonnen gras dan). Slechts één iemand heeft het aangedurfd, maar heeft het bescheiden gehouden (enkel in de tuin). Alles was groot verpakt, dus het was maar op te nemen en weg te brengen... Zo zag onze tuin eruit: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php?fotoboek_id=44342
Hey allemaal, Bedankt voor de toffe reacties. Ik denk niet dat ze schrik aanjagen ze zal tegenhouden. Maar boontje komt steeds om zijn loontje. We gaan ons oogjes goed moeten ophouden als we thuis komen.