Terug naar overzicht
Hallo Bieke, Ik ben gisteren mijn kleed gaan kiezen, ik dacht eerst we kijken eens rond en vinden wel niets en dan nadien kom ik eens terug. Maar ik heb dus mijn kleed al gevonden!! Neem ook eens een kijkje bij hun outlet, daar kan je goede slagen doen... Sommige bruidjes denken dat de trouwjurken in de winkel steeds van dat jaar is, maar gisteren vertelde de verkoopster dat trouwjurken ongeveer 3jaar blijven hangen. Veel plezier met je zoektocht!
@Bieke: Je hebt gelijk dat je nu al wil beginnen... Met de Kledingszaak heb ik echter geen ervaring. @ Kim: Ik denk niet dat dit overal zo is... Je kan dat bv. goed zien aan de kleedje van Linea Raffaelli. Het mijne is van Pronavias en het is van 2010. Ik heb het eind 2009 gepast. Nu ben ik vorige week nog iets extras gaan kopen voor op mijn kleed en ik moest daarvoor een kleedje aan. Pech voor mij, maar mijn kleed hing er niet meer bij. De verkoopster zei dat het al de nieuwe collectie was en het er dus niet meer was. groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Hey Bieke, Ben zelf vandaag ook al gaan kijken naar Deurne Nederland naar Koonings met het gedacht van eens te kijken en dan daarna terug te gaan maaaaaaar ja inderdaad mijn kleed hangt al gereserveerd, het sprak me norm aan en ze helpen daar enorm goed mee het was een super belevenis, voelde me net een koningin. Ze hebben er ook nu kleedjes van 2010 die de deur uit gaan aan de helft vd prijs echt de moeite om een bezoekje te brengen, alvast veel succes.