Terug naar overzicht
proficiat, welke regio aub? bbq bij ons is heel leuk vriendelijke groeten René De Oude Maalderij
He Chrisje, Je maakt je trouw zo duur als je zelf wilt.. Wij hebben een parochiezaal gehuurd en alles zelf gedaan, versiering van onze zaal -van hapjes - drank - broodjes tot bruidstaart. ( vrienden van ons stonden die dag in voor de bediening). Dus met weinig geld een zeer geslaagd feest.... Groetjes Frida
JA!!Was ik in alle haaste vergeten te vermelden dat we trouwen in Heist Op Den Berg en de feest het liefste aan die kanten had. Eventuele tips voor traiteurs zijn ook welkom,alvast bedankt.
Dat is toevallig! Wij zijn ook van die regio maar trouwen een weekje later. Ik heb van een vriendin gehoord dat de traiteur 't Lekkerbekje van Berlaar héél goed is en ook heel budgetvriendelijk... Wij geven ons feest in de Vlaschaard, die is wel aan de duurdere kant van feestzalen. Een kennnis heeft zijn trouwfeest in de parochiezaal van Booischot gedaan en ik vond die zaal persoonlijk wel heel gezellig en mooi!
Frituur 't Snackske uit Geel. Heel goed en de goedkoopste. Wij hebben die volgende week voor ons verjaardagsfeest. groetjes, Carolina