Terug naar overzicht
Zeer irritant voor de buren en huisdieren
Hetzelfde als vuurwerk = overbodig en egoistisch
ja het is inderdaad mss wel voor de buren en hun dieren niet echt leuk, maar je trouwt maar 1 keer vind ik en in kortrijk zijn ze meer gewoon dan alleen een schieting ze, dus ga ervoor zou ik zeggen, want de anderen zouden dit ook doen en geen rekening met jullie houden. je kan dit mss in het gemeentehuis een vragen of eens op internet kijken, want ik zou het eigenlijk ook nie weten, maar ik denk van wel hoor
De buren worden uiteraard ook allemaal uitgenodigd en 't is niet de bedoeling dat dit tot gat in de nacht zou duren. Ik heb trouwens een extreem sociale straat, dus ik denk niet dat ze moeilijk zouden doen. Of ik kan 't zelfs op de brug (momenteel niet open voor verkeer, dus wel handig) doen naast mijn huis, dat is verder van de huizen.
@ ssss: ik vraag geen mening, noch waardeoordeel, dus gelieve je mening voor jezelf te houden aub. Er zijn zeker ook dingen die jij doet die ik niet zou doen, maar leef en laat leven. Bovendien is egoïstisch zeker niet de term, aangezien een schieting meestal een straatreceptie is om samen met je buren een glas te drinken voor je huwelijk. Het is een sociale traditie.
ja leuk idee, voor die brug en het is iets speciaals ook eigenlijk, nu hopen nog dat het mooi weer zal worden
Je zit op een forum, dus mag iedereen antwoorden. En nee niet enkel het enige dat jij wil horen.
Als je op een forum een vraag stelt, mag iedereen inderdaad op die vraag antwoorden, maar niet gewoon een waardeoordeel uitspreken.
Je moet sowieso naar het stadhuis om een vergunning. Wij kregen hier in St-Niklaas eentje voor een half uur. We hebben echter langer geschoten, want alle buren waren verwittigd en er kwamen geen klachten binnen.