Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schieting Kortrijk?

28-8-2010 19:37:58
Iemand die enig idee heeft of je in Kortrijk stad een schieting mag gehouden worden? (mits natuurlijk het bekomen van goedkeuring ofzo) ik had dit supergraag gedaan, maar ik kende niet echt mensen die dit konden in goede banen leiden, maar de vader van mijn schoonbroer wil dit supergraag voor ons doen, vandaar dat ik nu last minute aan het kijken ben of dit mogelijk zou zijn :)

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 881

ssss
5-6-2010
 Meld misbruik29-8-2010 11:40:32

Zeer irritant voor de buren en huisdieren

ssss
5-6-2010
 Meld misbruik29-8-2010 11:41:15

Hetzelfde als vuurwerk = overbodig en egoistisch

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 11:54:17

ja het is inderdaad mss wel voor de buren en hun dieren niet echt leuk, maar je trouwt maar 1 keer vind ik en in kortrijk zijn ze meer gewoon dan alleen een schieting ze, dus ga ervoor zou ik zeggen, want de anderen zouden dit ook doen en geen rekening met jullie houden.

je kan dit mss in het gemeentehuis een vragen of eens op internet kijken, want ik zou het eigenlijk ook nie weten, maar ik denk van wel hoor

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 12:35:01

De buren worden uiteraard ook allemaal uitgenodigd en 't is niet de bedoeling dat dit tot gat in de nacht zou duren. Ik heb trouwens een extreem sociale straat, dus ik denk niet dat ze moeilijk zouden doen. Of ik kan 't zelfs op de brug (momenteel niet open voor verkeer, dus wel handig) doen naast mijn huis, dat is verder van de huizen.

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 12:40:30

@ ssss: ik vraag geen mening, noch waardeoordeel, dus gelieve je mening voor jezelf te houden aub. Er zijn zeker ook dingen die jij doet die ik niet zou doen, maar leef en laat leven.

Bovendien is egoïstisch zeker niet de term, aangezien een schieting meestal een straatreceptie is om samen met je buren een glas te drinken voor je huwelijk. Het is een sociale traditie.

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 19:31:17

ja leuk idee, voor die brug en het is iets speciaals ook eigenlijk, nu hopen nog dat het mooi weer zal worden

ssss
5-6-2010
 Meld misbruik30-8-2010 7:51:07

Je zit op een forum, dus mag iedereen antwoorden.
En nee niet enkel het enige dat jij wil horen.

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik30-8-2010 10:18:25

Als je op een forum een vraag stelt, mag iedereen inderdaad op die vraag antwoorden, maar niet gewoon een waardeoordeel uitspreken.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-8-2010 14:01:10

Je moet sowieso naar het stadhuis om een vergunning. Wij kregen hier in St-Niklaas eentje voor een half uur. We hebben echter langer geschoten, want alle buren waren verwittigd en er kwamen geen klachten binnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...