Terug naar overzicht
21 graden is meer dan genoeg! Je moet natuurlijk wel zien da de zon schijnt hé :-) want het kan ook regenen en 21 graden zijn hé :-)
wij trouwen nu zaterdag in Mol ( kempen ) en heb op site op het internet gezien dat het 23 graden wordt ( dit verandert wel elke keer!! ). wij hopen dat we onze receptie ook buiten kunnen doen ! 21 graden en de zon die schijnt zou ik da gerust buiten doen!
Volgens mij is 21° ook genoeg, op voorwaarde dat het niet regent, waait of al te bewolkt is. Maar de zaaluitbaters weten ook wel of het warm genoeg is of niet en of ze de bartafels buiten zetten of niet. Jammer genoeg valt dat pas op de dag zelf te bekijken. Hoedanook, aan het weer kan je niets veranderen, dus bereid je voor op het slechtste, zou ik zeggen. Is het slecht dan ben je erop voorbereid en is het dan toch mooi weer, dan kan je er maar des te gelukkiger om zijn !
Wij zijn vrijdag getrouwd en konden nog kiezen om de receptie buiten te doen. Aangezien het er geen zon was (wel +/- 21°) en er regenwolken dreigden hebben we de receptie met spijt in het hart binnen laten doorgaan. De tuin was mooier geweest in de zon maar gezien het weer kwamen de herfstkleuren binnen goed tot hun recht en was iedereen tevreden. Ann
Hangt er inderdaad vanaf. Regen en toch 25 graden is hier allemaal mogelijk in ons landje. Als er veel wind is is het ook niet zo fijn want de meeste zijn in feestkleding en hebben geen jas aan dus ook even rekening mee houden. Hangt ook af van de duurtijd van de receptie als het minder mooi weer is en toch buiten zou doorgaan. Als er regenbuien dreigen zou ik toch kiezen voor het binnen laten door te gaan. groetjes Katty