Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptie buiten vanaf hoeveel graden?

29-8-2010 9:40:36
Wij trouwen over 12 dagen, dus ik ben angstvallig de weersverwachtingen aan het controleren voor onze dag (al verandert het elke dag) en ik vroeg mij af vanaf hoeveel graden je een receptie buiten kan geven?

Onze receptie zou bij mooi weer plaatsvinden in het park van het kasteel waar we trouwen en dat is echt een prachtige plaats, véél mooier dan de binnenlocatie voor de receptie, dus ik hoop enorm dat het weer zal meevallen.

Maar voorlopig voorspellen ze 21° voor 10 september, is dit warm genoeg om de receptie buiten te houden? Of zou 't toch minimum 25° moeten zijn? Wat denken jullie?

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 963

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 12:24:09

21 graden is meer dan genoeg! Je moet natuurlijk wel zien da de zon schijnt hé :-) want het kan ook regenen en 21 graden zijn hé :-)

marjan
4-9-2010
 Meld misbruik29-8-2010 13:42:16

wij trouwen nu zaterdag in Mol ( kempen ) en heb op site op het internet gezien dat het 23 graden wordt ( dit verandert wel elke keer!! ). wij hopen dat we onze receptie ook buiten kunnen doen ! 21 graden en de zon die schijnt zou ik da gerust buiten doen!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik29-8-2010 14:58:31

Volgens mij is 21° ook genoeg, op voorwaarde dat het niet regent, waait of al te bewolkt is. Maar de zaaluitbaters weten ook wel of het warm genoeg is of niet en of ze de bartafels buiten zetten of niet. Jammer genoeg valt dat pas op de dag zelf te bekijken. Hoedanook, aan het weer kan je niets veranderen, dus bereid je voor op het slechtste, zou ik zeggen. Is het slecht dan ben je erop voorbereid en is het dan toch mooi weer, dan kan je er maar des te gelukkiger om zijn !

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik29-8-2010 15:42:12

Wij zijn vrijdag getrouwd en konden nog kiezen om de receptie buiten te doen. Aangezien het er geen zon was (wel +/- 21°) en er regenwolken dreigden hebben we de receptie met spijt in het hart binnen laten doorgaan. De tuin was mooier geweest in de zon maar gezien het weer kwamen de herfstkleuren binnen goed tot hun recht en was iedereen tevreden.

Ann

katty
5-6-2010
 Meld misbruik29-8-2010 20:55:50

Hangt er inderdaad vanaf. Regen en toch 25 graden is hier allemaal mogelijk in ons landje.
Als er veel wind is is het ook niet zo fijn want de meeste zijn in feestkleding en hebben geen jas aan dus ook even rekening mee houden. Hangt ook af van de duurtijd van de receptie als het minder mooi weer is en toch buiten zou doorgaan. Als er regenbuien dreigen zou ik toch kiezen voor het binnen laten door te gaan.
groetjes Katty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...