Terug naar overzicht
Een hele mooie dag gewenst! Geniet ervan. Proficiat
duimen doen we voor mooi weer!!! Geniet echt van deze dag want voor je het weet is ze voorbij.....
inderdaad, nog maar 4 dagen meer! Ongelooflijk hoe snel de laatste 3 maanden zijn gegaan. Ik ben het weerbericht aan het volgen op www.meteoonline.be en het ziet er goed uit!!! Licht bewolkt en 21 graden, voor mij moet dat niet meer zijn! Geniet van de laatste kleine voorbereidingen en heel veel succes zaterdag! Caroline
Hier nog wat extra last minute stress door mijn kapper die dit weekend mijn kapsel verknald heeft! Maar verder staan we klaar met alles. Enkel nog wat details af te werken. Ik check de weer-sites ook zo'n drie keer per dag. Hoop toch dat er nog een graadje of twee bijkomt, 20 graden lijkt me zo net iets te fris om de receptie buiten te doen. Nu ja, afwachten hè... Lieve
Ik heb ook al gekeken op meteo online en ik zag zo'n 22 à 23 graden staan voor ons, dus als dat klopt ben ik super blij! Hier ook nog wat details af te werken! Hopelijk geraakt het kapsel ook nog in orde hé Lieve! Succes!
hej! ik kijk ook op meteo online en voor ons zou het 23 graden worden maja afwachten want het verandert alle dagen! ( k kijk er ook zo'n 3 keer per dag op ;) ) en idd 20 graden vind ik ook maar net .. bij ons zou ik ook heel graag receptie buiten doen is natuurlijk ook mogelijkheid voor binnen maar buiten heeft zo nog net iets meer vind ik . afwachten dus! woensdag mag ik mn kleedje gaan ophalen ik kijk er nr uit! En vrijdag hebben we nog een afspraak met de pastoor. hopelijk is alles in orde dan en valt het weer goed mee! duimen maar! geniet ervan! xxx
4 dagen, man waar is de tijd? Maar van mij mag het nu wel komen, alles is zo goed als dik in orde :) nu nog hopen op mooi weer. groetjes sharon