Terug naar overzicht
en plak je brievenbus dicht als die rechtstreeks in huis binnenkomt! Bij ons hebben ze er 10kg kattenbakvulling doorgekieperd... veel stof... onze kleerkast staat vanwege verbouwingen in de gang dus alle kleren onder het stof. Bij mijn nicht hebben ze enkele jaren geleden waspoeder door de brievenbus gegooid, een maand later stond er nog schuim in de gang als je met natte voeten binnenkwam... (ondanks het vele stofzuigen) (maar bij mijn nonkel hadden ze 10 jaar geleden gewoon de voordeur dichtgemetseld dus dan valt wat kattenbakvulling nog wel mee)
Ik heb de link eens gelezen... ik zou er ABSOLUUT niet mee opgezet zijn moesten mensen zoiets in ons huis komen doen! Stel je voor zeg! Ben je doodop en wil je gewoon lekker naar huis, is het daar vies en vuil, kan je niet slapen en loopt het door te stinken naar vieze dieren. Diegene die me zoiets lapt op onze trouw, is op dat moment dan voor de lààtste keer in ons huis geweest! Dat doe je toch niet, gun de mensen wat rust, niet?!
Waarom moet het altijd zo vuil? Ons huis is ook aangepakt geweest, maar op een heel toffe manier. Het langst zichtbaar was een tekst in het gras, maar dat is ondertussen uitgegroeid , en er heeft lang WC-papier in de bomen gehangen, maar dat laat geen sporen. Ik ga ook eens op dat forum kijken...