Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemeentehuis: check !!

31-8-2010 13:00:37
Beste bruidjes

Zo enthousiast vandaag :) Ik had enkele weken geleden een mailtje naar het gemeentehuis gestuurd om te vragen of ze onze datum al officieus konden vastleggen, kwestie van zeker te zijn dat het gemeentehuis zeker en vast vrij is op de datum en het uur dat wij willen. Enkele uren geleden hebben ze dan eindelijk de bevestiging gegeven dat op 22 september 2012 om 11 het gemeentehuis voor een kwartiertje van ons is :-D Echt leuk dat na die periode van brainstormen en afwachten de trouw echt vorm begint te krijgen.

We zijn er ruim op tijd bij, maar toch waren er voor onze feestzaal ook al mensen die hadden geboekt om in dezelfde maand als ons te trouwen. Ik mag al 2 dingen van de checklist schrappen, onze droomlocatie (Domein 't Meersdael) en het Gemeentehuis !!!

Joepiee!!

Een heel enthousiast toekomstig bruidje

Ps: zijn er nog bruidjes voor september 2012? Zoja wat hebben jullie al vastgelegd?

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 802

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik31-8-2010 13:34:03

Amai! Dat is vroeg!

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik31-8-2010 13:42:35

Je bent er idd heel snel bij!
Je zou nog volgend jaar kunnen trouwen in september :P hihi

Veel plezier met alle voorbereidingen...

XxX

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik31-8-2010 14:21:56

Zo lang zou ik nooit kunnen wachten!

Vind nu al dat alles te lang duurt, ben bijna klaar (en nog maar een dikke maand verloofd...) met de voorbereidingen, dus als de uitnodigingen gedrukt zijn en mijn kleed is binnen, kan ik in principe trouwen...

Dus neen, ik trouw wat eerder (13/11 en 26/02)...

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik31-8-2010 14:57:38

De reden dat wij pas in 2012 trouwen is omdat ik nog studeer. 2012 is het jaar dat ik afstudeer, we hebben beiden een druk leven en ik zal onder het jaar helemaal niet veel tijd hebben om ons huwelijk voor te bereiden. De meesten mensen denken van amai je hebt nog genoeg tijd, ja, nu nog wel, maar tijdens het academiejaar heb ik amper tijd ... lessen moeten gevolgd worden, papers moeten geschreven worden, cursussen moeten verslonden worden EN om nog maar te zwijgen van de examens. Daarmee dat wij alles zo snel mogelijk proberen te organiseren. De locatie, het gemeentehuis en de ceremonie stonden als eerste op onze lijst, de rest kan nog wachten.

Hopelijk toch een beetje een verklaring waarom we alles zo "vroeg" plannen.

Groetjes

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik31-8-2010 15:58:27

Hey Lynn,

Je moet u niet verantwoorden ofzo :D
Het is jullie trouw he.
Ik kan best begrijpen dat trouwen en studeren moeilijk is.

Veel suc6 nog met alles..

Groeten,
Kim

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik31-8-2010 16:27:01

Wil me niet echt verantwoorden, wil het een beetje beter verstaanbaar maken voor anderen. Maar ja soit. :-) TROUWEN IS FUN :-D sorry tmoest er even uit :p

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik31-8-2010 17:48:35

Ik studeer ook en toch ben ik ons huwelijk aan het plannen :)
Ik maak gebruik van de vakantie periodes , en de kindjes op mijn stage kunnen altijd wat helpen met het maken van de decoratie.

Mijn beste vriendin helpt mij ook waar ze kan , ook al studeert zij ook nog.

Ik zou nooit zolang kunnen wachten !

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik1-9-2010 12:03:44

Hey Lynn en Kelly,

ik studeer ook nog. Leuk om nog studentjes te ontmoeten op deze site :). Ik studeer ook maar in 2012 af (normaal gezien ;)), maar wij willen trouwen op 20 mei 2011 omdat we op die dag precies 5 jaar samen zijn. Het jaar erop is een schrikkeljaar en valt 20 mei op een zondag en nog een zestal jaar wachten zie ik niet zitten :).
Het zal zeer druk worden om alles te regelen tijdens het schooljaar, maar ik zie het als mijn ontspanning :).

Allesinds superveel succes!
P.S.: Wat studeren jullie eigenlijk als ik zo curieus mag zijn ;)?

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik1-9-2010 17:26:43

Hey Sharon

Ik studeer psychologie aan de universiteit van Gent :-) maar binnenkort ga ik overschakelen naar Antwerpen omdat het dichter bij huis is :) Wat studeer jij?

Groetjes

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik1-9-2010 21:41:51

Heyla,

ik studeer ook psychologie in Gent :p. Ik heb nu mijn schakeljaar gedaan en mag hopelijk (enkele herexamens) naar mijn eerste master volgend schooljaar :). Zo toevallig zeg! Kan je in Antwerpen dan gewoon verder doen of moet je enkele vakken extra doen?

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik2-9-2010 11:05:49

Ik ga in Antwerpen dan wrs toegepaste psychologie doen en een paar vrijstellingen aanvragen :-)

Groetjes

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik2-9-2010 12:17:42

Ahzo, ik vond toegepaste wel leuker om te doen omdat je al meer ervaring hebt. Gent is zo theoretisch... Ik heb toegepaste gedaan in Kortrijk, maar ik ken een meisje die het in Antwerpen heeft gedaan. Het viel goe mee zei ze :). Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...