Terug naar overzicht
Amai! Dat is vroeg!
Je bent er idd heel snel bij! Je zou nog volgend jaar kunnen trouwen in september :P hihi Veel plezier met alle voorbereidingen... XxX
Zo lang zou ik nooit kunnen wachten! Vind nu al dat alles te lang duurt, ben bijna klaar (en nog maar een dikke maand verloofd...) met de voorbereidingen, dus als de uitnodigingen gedrukt zijn en mijn kleed is binnen, kan ik in principe trouwen... Dus neen, ik trouw wat eerder (13/11 en 26/02)...
De reden dat wij pas in 2012 trouwen is omdat ik nog studeer. 2012 is het jaar dat ik afstudeer, we hebben beiden een druk leven en ik zal onder het jaar helemaal niet veel tijd hebben om ons huwelijk voor te bereiden. De meesten mensen denken van amai je hebt nog genoeg tijd, ja, nu nog wel, maar tijdens het academiejaar heb ik amper tijd ... lessen moeten gevolgd worden, papers moeten geschreven worden, cursussen moeten verslonden worden EN om nog maar te zwijgen van de examens. Daarmee dat wij alles zo snel mogelijk proberen te organiseren. De locatie, het gemeentehuis en de ceremonie stonden als eerste op onze lijst, de rest kan nog wachten. Hopelijk toch een beetje een verklaring waarom we alles zo "vroeg" plannen. Groetjes
Hey Lynn, Je moet u niet verantwoorden ofzo :D Het is jullie trouw he. Ik kan best begrijpen dat trouwen en studeren moeilijk is. Veel suc6 nog met alles.. Groeten, Kim
Wil me niet echt verantwoorden, wil het een beetje beter verstaanbaar maken voor anderen. Maar ja soit. :-) TROUWEN IS FUN :-D sorry tmoest er even uit :p
Ik studeer ook en toch ben ik ons huwelijk aan het plannen :)Ik maak gebruik van de vakantie periodes , en de kindjes op mijn stage kunnen altijd wat helpen met het maken van de decoratie. Mijn beste vriendin helpt mij ook waar ze kan , ook al studeert zij ook nog. Ik zou nooit zolang kunnen wachten !
Hey Lynn en Kelly, ik studeer ook nog. Leuk om nog studentjes te ontmoeten op deze site :). Ik studeer ook maar in 2012 af (normaal gezien ;)), maar wij willen trouwen op 20 mei 2011 omdat we op die dag precies 5 jaar samen zijn. Het jaar erop is een schrikkeljaar en valt 20 mei op een zondag en nog een zestal jaar wachten zie ik niet zitten :). Het zal zeer druk worden om alles te regelen tijdens het schooljaar, maar ik zie het als mijn ontspanning :). Allesinds superveel succes! P.S.: Wat studeren jullie eigenlijk als ik zo curieus mag zijn ;)?
Hey Sharon Ik studeer psychologie aan de universiteit van Gent :-) maar binnenkort ga ik overschakelen naar Antwerpen omdat het dichter bij huis is :) Wat studeer jij? Groetjes
Heyla, ik studeer ook psychologie in Gent :p. Ik heb nu mijn schakeljaar gedaan en mag hopelijk (enkele herexamens) naar mijn eerste master volgend schooljaar :). Zo toevallig zeg! Kan je in Antwerpen dan gewoon verder doen of moet je enkele vakken extra doen?
Ik ga in Antwerpen dan wrs toegepaste psychologie doen en een paar vrijstellingen aanvragen :-) Groetjes
Ahzo, ik vond toegepaste wel leuker om te doen omdat je al meer ervaring hebt. Gent is zo theoretisch... Ik heb toegepaste gedaan in Kortrijk, maar ik ken een meisje die het in Antwerpen heeft gedaan. Het viel goe mee zei ze :). Veel succes!