Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een leuke traiteur tip gezocht!!

31-8-2010 20:31:46
Hallo iedereen,

We hebben vandaag onze zaal vastgelegd, onze keuze ging tussen drie locaties, een in Herenthout een grote parochiezaal, een feestzal in Nijlen en een parochiehuis in Nijlen, het laatste is het geworden echt een mooie zaal en wat ons aansprak was dat je de zaal per persoon huur, de prijzen zijn dan per persoon die aanwezig is en dit met een heel all in pakket van drank en bediening echt niet te duur.Ze ruimen zelf de zaal op en staan ineens ook in voor de opkuis,dus das al een pak minder werk.
Nu zijn we nog op zoek naar een leuke traiteur met bediening die schappelijk is van prijs, dus als jullie een leuke tip hebben zeker welkom.
Alvast kei hard bedankt iedereen.

chrisje
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 615

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik31-8-2010 21:55:24

Hey,

Ik heb van een collega de tip gekregen om te gaan horen achter de traiteur 't Lekkerbekje van Berlaar. Ze vallen goed mee van prijs, maar of ze bediening hebben weet ik niet juist...

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-9-2010 10:32:51

Traiteur Dirk Vanhoeck - Puurs, superlekker, verzorgd vriendlijk personeel en correct alles zoals afgesproken.

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik4-9-2010 20:12:06

naar wat ben je net op zoek?
voor koud buffet heb ik een goede, laat het maar weten als je meer info wil
lisje_vd@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...