Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje 17/07/2010 Huwelijk Nele & Johan

2-9-2010 11:52:49
Heykes toekomstige bruidjes bruidegommen,

Toen ik nog aan het plannen was en ideetjes aan het sprokkelen was. Zag ik altijd uit naar de titels verslagje. Leuk om ideetjes op te doen en ook tips en tricks die je soms over het hoofd zou kunnen zien.
Ik excuseer me alvast voor de mogelijke typfouten en slechte schrijfstijl;o)

Dus op 17/07/2010 was onze grote dag.
Ik stond op rond 6u mijn broer was bij mij blijven slapen. Zodat ik niet alleen moest slapen. Onze ouders zijn overleden en alleen in het ouderlijke huis slapen was zo maar triest he.
Dus 'smorgens opgestaan en daar was mijn getuige reeds. Mijn haar en make up werder verzorgd door Make up nuire artista.
Echt bruidjes als je op je gemak wilt zijn voor een goeie prijs dan moet je haar hebben. Ik draag zelf af en toe make up maar je kent dat he je ziet die sterren in de boekskes en die ogen enz zien er altijd zo goed uit. Ze komt een tijd voor het huwelijk zelf voor een proefkapsel+haar en was echt zoiets van waaaaw super goed. Dus op de trouw was ik zeker dat het goed zou zijn.
Een hele geruststelling. En daarbij zij komt naar u thuis en ze doet je haar + make up. 1 persoon 1 aansprekingspunt.
Geen stress aah om 7u kapper en doeme om 8u bv moet ik bij make up zijn en om dat uur komt die. Neen lekker op je gemakje thuis wachten op haar en ze maakt alles in orde.
Daarna kwam onze fotograaf aan (een koppel) de vrouw Nathalie bleef bij mij en Bjorn ging naar Johan zodat we fotos hadden van ons beide smorgens.
Dus na make up en haar kwam het moment om mij in mijn kleed te steken.
Ons huis is redelijk donker dus kon niet de typische hal fotos gemaakt worden. Dus ik zou me in de badkamer (nog in aanbouw) verstoppen en Johan zou in de living op me wachten ik op zijn schouder tikken en dan zou hij me zien.
En ik liep de living in en zag hem staan natuurlijk alleen zijn rug en dan draaide hij zich om en dacht dit komt goed.
Een glaasje gedronken en dan met gans de stoet richting gemeentehuis. En daar ons ding gedaan :o)
Na de gemeente zijn we met suite eerst fotos gaan pakken. Dan iets gaan eten en wij zijn vroeger vertrokken om de typische trouwfotos te gaan nemen.
Erna zijn we naar feestzaal 't schalienhuys geweest in temse. Superlocatie super eten super service EN niet duur.
We hebben onze ceremonie met Rent a priest gedaan en was zalig heel persoonlijk. We hebben iemand piano laten spelen en dat maakte het heel emotioneel.
Ann van Rent a Priest had onderweg naar onze viering een heel zwaar ongeluk gekregen. Ze was er slecht aan toe maar ze moest en zou onze viering doen. Zelf toen wij zeiden Ann ga naar het ziekenhuis. Een dame die heel betrouwbaar is en super vieringen ineen steekt.

Ga gewoon in het kort alle "leveranciers" opschrijven:
Make up + haar: nuire artista
Fotografie: Fotografie luna
Bloemen: Euroflora sint niklaas niet goedkoop MAAR super service
Feestzaal: 't schalienhuys Tielrode
Dj: DJ Flip
Decoratie zaal en aankoop bloemblaadjes en vazen en potjes: onze beste vrienden die dit voor ons allemaal hebben geregeld.
Viering: Ann Mols Rent a priest
Dassen: Quality tie via ebay. Goedkope dassen. aan alle mannen gevraagd een zwart kostuum aan te doen en een goedkope das zorgde voor een harmonie. Er zatten pakken van C&A gehuurde en van hugo boss maar door dezelfde dassen aan te kopen lijkt alles hetzelfde. Onze bruidsjongen had een kinderdas en Johan had bijpassende manchetteknoppen.
Huwelijkstaart Katrijn Coessens: Zalige dame die weet waar ze mee bezig is. En ze maakt fantastisch mooie taarten.

Ben aan het denken of ik nog iets ben vergeten. Neen denk het niet...

Allez geniet ervan was een zalige dag!!!

Als er nog vragen zijn ofzo laat het zeker weten.

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1996

nele
17-7-2010
 Meld misbruik2-9-2010 11:53:30

Mss de link van onze fotos meegeven :o)

http://www.fotografieluna.be/blog/lang/nl/2010/08/31/hu...

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2010 12:02:16

Nogmaals ne dikke proficiat en hééél mooie foto's.

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2010 12:14:40

Hey Nele,

Een heel dikke proficiat en 't zijn echt toffe foto's!
De foto's met onze familie en getuigen zijn ook genomen in Klein-Willebroek. Voor die van ons alleen zijn we naar De Notelaer getrokken in Hingene.
't Is tof om hier iemand vanuit de streek tegen te komen.

Groetjes,
Kathleen

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik2-9-2010 12:23:33

Dag Nele,

het zijn inderdaad supermooie foto's! Ik vind jullie tafels ook heel mooi versierd. Het roze is een leuk accent :).

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik2-9-2010 13:03:31

hey Nele en Johan,
Van harte gefeliciteerd.
Mega-mooie foto's. (zo wil ik ze ook :))

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik2-9-2010 13:25:45

Hey Nele,

zeer mooie foto s . Het zag er een prachtige dag uit!Ik vind het gebruik van de kleur zeer geslaagd : dassen; bloemen, versiering.
Heb je soms wat meer gegevens over de huwelijkstaart, dat is echt een pareltje. Het water komt me al in de mond.
Heb even op google gezocht op de naam ;maar ik had niet veel resultaat.

Gr
Sarah

Stephanie

Meld misbruik2-9-2010 14:51:53

hey Nele,
proficiat! jullie zagen er stralend uit!
Waar zijn jullie juist fotos gaan trekken?

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik2-9-2010 14:57:31

Hallo Nele

Hele mooie foto's, wij willen ook zo iets in de genre.
Dikke proficiat, jullie zagen er fantastisch uit.

groetjes

nele
17-7-2010
 Meld misbruik2-9-2010 15:31:46

Dag Sarah,

Evt eventjes kijken op facebook of je haar daar niet kan vinden.

Groetjes

Nele

wendy
9-10-2010
 Meld misbruik2-9-2010 17:21:49

Dag Nele, wat een prachtige foto's! grtjs

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-9-2010 19:08:53

Prachtige foto's en leuk met die fuchsia accenten!!!

Silke
18-6-2011
 Meld misbruik2-9-2010 20:25:30

Mooie foto's !
ik ben misschien een beetje nieuwsgierig, wat zijn de kleine roze doosjes op de tafels ?
Groetjes

Sanne
23-10-2010
 Meld misbruik3-9-2010 9:21:40

Haha ik wou ook net vragen want die kleine roze doosjes zijn?

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik3-9-2010 11:55:06

Héél mooie foto's! Dit kleurthema gaan wij ook ongeveer gebruiken, enkel dan dat het bij ons met donkergrijs en fuchia gaat zijn. Mag ik vragen waar je de dassen hebt gehaald? Hebben de vrouwen ook dat fuchia laten terugkomen en hoe dan als ik mag vragen? Want voor vrouwen is dat toch moeilijker he (mannen huren kostuum....)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik3-9-2010 11:59:43

Ok, had beter moeten lezen! lol...
Is dat de PINK kleur dat je hebt besteld om die fuchia dassen te hebben?
Loopt die verkoop goed? Heb nog nooit via Ebay gekocht.
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vele vragen... :-)

nele
17-7-2010
 Meld misbruik14-9-2010 20:29:12

@ Silke & Sanne,
Waren bruidssuikers 5 bruidssuikers
en in het doosje zat een kaartje met de tekst. Hier nog even een klein gebaar van ons als net getrouwd paar. Bedankt om te komen op deze dag van onze dromen.
En op de achterkant de betekenis van iedere bruidssuiker

@ Kelly,
Ja deze verkoop loopt super super goed geen enkel probleem ermee.
Als je wilt wil ik ze evt wel bestellen en zo afhandelen. Allez ja als je dit wilt anders geef ik link door van de webwinkel.
Ik koop veel via ebay/online en (hout vasthouden) nog nooit iets verloren geraakt. Zelf vanuit amerika israel veel dingen uit engeland en altijd goed afgelopen.

Groetjes

Nele

Ah ja mss makkelijk om evt vragen rechtstreeks naar email te sturen prutske_748@hotmail.com

nathalie

Meld misbruik8-10-2010 13:19:08

Hey Nele,
Fantastisch feest !!! Hoeveel gasten had je ? Mag ik vragen wat je allemaal betaald hebt voor catering en de zaal ? Wat hield dit allemaal in ?

Wij zouden daar ook graag trouwen.

Is eigenlijk een huwelijk met rent a priest geldig voor de kerk ?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info