Terug naar overzicht
Mss de link van onze fotos meegeven :o) http://www.fotografieluna.be/blog/lang/nl/2010/08/31/hu...
Nogmaals ne dikke proficiat en hééél mooie foto's.
Hey Nele, Een heel dikke proficiat en 't zijn echt toffe foto's! De foto's met onze familie en getuigen zijn ook genomen in Klein-Willebroek. Voor die van ons alleen zijn we naar De Notelaer getrokken in Hingene. 't Is tof om hier iemand vanuit de streek tegen te komen. Groetjes, Kathleen
Dag Nele, het zijn inderdaad supermooie foto's! Ik vind jullie tafels ook heel mooi versierd. Het roze is een leuk accent :).
hey Nele en Johan, Van harte gefeliciteerd. Mega-mooie foto's. (zo wil ik ze ook :))
Hey Nele, zeer mooie foto s . Het zag er een prachtige dag uit!Ik vind het gebruik van de kleur zeer geslaagd : dassen; bloemen, versiering. Heb je soms wat meer gegevens over de huwelijkstaart, dat is echt een pareltje. Het water komt me al in de mond. Heb even op google gezocht op de naam ;maar ik had niet veel resultaat. Gr Sarah
hey Nele, proficiat! jullie zagen er stralend uit! Waar zijn jullie juist fotos gaan trekken?
Hallo Nele Hele mooie foto's, wij willen ook zo iets in de genre. Dikke proficiat, jullie zagen er fantastisch uit. groetjes
Dag Sarah, Evt eventjes kijken op facebook of je haar daar niet kan vinden. Groetjes Nele
Dag Nele, wat een prachtige foto's! grtjs
Prachtige foto's en leuk met die fuchsia accenten!!!
Mooie foto's ! ik ben misschien een beetje nieuwsgierig, wat zijn de kleine roze doosjes op de tafels ? Groetjes
Haha ik wou ook net vragen want die kleine roze doosjes zijn?
Héél mooie foto's! Dit kleurthema gaan wij ook ongeveer gebruiken, enkel dan dat het bij ons met donkergrijs en fuchia gaat zijn. Mag ik vragen waar je de dassen hebt gehaald? Hebben de vrouwen ook dat fuchia laten terugkomen en hoe dan als ik mag vragen? Want voor vrouwen is dat toch moeilijker he (mannen huren kostuum....)
Ok, had beter moeten lezen! lol... Is dat de PINK kleur dat je hebt besteld om die fuchia dassen te hebben? Loopt die verkoop goed? Heb nog nooit via Ebay gekocht. Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vele vragen... :-)
@ Silke & Sanne, Waren bruidssuikers 5 bruidssuikers en in het doosje zat een kaartje met de tekst. Hier nog even een klein gebaar van ons als net getrouwd paar. Bedankt om te komen op deze dag van onze dromen. En op de achterkant de betekenis van iedere bruidssuiker @ Kelly, Ja deze verkoop loopt super super goed geen enkel probleem ermee. Als je wilt wil ik ze evt wel bestellen en zo afhandelen. Allez ja als je dit wilt anders geef ik link door van de webwinkel. Ik koop veel via ebay/online en (hout vasthouden) nog nooit iets verloren geraakt. Zelf vanuit amerika israel veel dingen uit engeland en altijd goed afgelopen. Groetjes Nele Ah ja mss makkelijk om evt vragen rechtstreeks naar email te sturen prutske_748@hotmail.com
Hey Nele, Fantastisch feest !!! Hoeveel gasten had je ? Mag ik vragen wat je allemaal betaald hebt voor catering en de zaal ? Wat hield dit allemaal in ? Wij zouden daar ook graag trouwen. Is eigenlijk een huwelijk met rent a priest geldig voor de kerk ? groetjes