Terug naar overzicht
Ik dacht deze gewoon in de balonnenwinkel te laten opblazen. Zou dat eigenlijk 2 dagen op voorhand mogen gedaan worden, of zijn de balonnen dan al slap?grtjes,An
denk best dag op voorhand :-) na 24 uur zijn ze slap normaal. groetjes,
Wij hebben nog overschot in onze heliumtank, zijn maar een 10-tal ballonnen mee opgeblazen. Van waar ben je?
Onze heliumfles voor 100 ballonnen kostte 60 euro, er was gezegd de ballonnen de ochtend zelf op te blazen omdat ze anders de dag erna zouden beginnen zakken, blijkbaar zijn die voorgevulde ballonnen in de zaken met een ander soort mengsel (lees duurder) gevuld waardoor die langer blijven, via een heliumfles zelf best zo laat mogelijk op voorhand. Wij hadden ineens lintjes en een makkelijk klipsysteem om de lintjes er aan te doen bijbesteld en de dag zelf hebben vriende even op voorhand op locatie alles gevuld, want in de winkel 100 ballonnen laten vullen, krijg dat maar eens vervoerd... groetjes
hey, ik ben van merksem bij antwerpen. balonnen heb ik al, zouden er ook maar een 10 tal zijn hoor, voor de ceremonie en aan de feestzaal. lintjes enzo moet ik nog kopen. groetjes,
Wij zijn van Hoboken bij Antwerpen, laat gerust een berichtje als je de tank wil overkopen! groetjes!
wat vraag je er nog voor ? :-)