Terug naar overzicht
Hoi Eline, Mijn schoonbroer heeft ook zo'n trouwfeest gegeven en wij nu ook. Onze planning voor 's avonds: Rond 17u: bbq met traiteur voor de ouders en broers en zussen enzo Rond half acht start het dansfeest. We hebben gekozen voor een waaier van koude hapjes en fruitsap en schuimwijn voor ongeveer twee uur. Daarna is het gewoon een soort van fuif met drinken aan den toog. Wel een mooie zaal, maar we waren zeker niet verplicht om eten te nemen enzo en tappers zitten bij in de prijs. Rond tien uur ook waarschijnlijk openingsdans en we wilden rond middernacht of zo de bruidstaart aansnijden. Er staan ook stoelen en tafels en hoge tafels bij ons. Ik denk dat je zeker niet alleen bent!! We hebben geen budget voor iedereen eten te geven en ik denk wel dat we niet alleen zijn... Gr Claudia
hey, wij zijn ook niet zo traditioneel getrouwd. smiddags met de suite gaan eten en savonds een dansfeest met hapjes: kleine hapjes (warm + koud), wok, taart, frietjes, ...Geen tafels om aan te zitten maar staantafels en een aantal zittafels! zeer geslaagd feest geweest! er zijn er veel die het zo doen zenne!!om 22.30u was onze openingsdan grInge
wij ook, smiddags eten met de naaste familie en om 20u dansfeest met een frietkraam die van 9 tot 12 komt staan.We hebben wel zitplaats voorzien omdat er ook mensen zijn die graag gaan zitten.Maar we wilden geen klassiek feest omdat daar dikwijls niet echt gedanst word bij onze families. En het is voor ons een feest dus er moet ambiance zijn! Groetjes Tanja en Geert
Onze planning gaat als volgt: * 17 à 18u: eten met families en getuigen in onze zaal * circa 20u: deuren open voor onze gasten te beginnen met een receptie * 22u: openingsdans * 24u: bruidstaart aansnijden We gaan wel tafels zetten rond de dansvloer en iedereen krijgt zijn plaats toegewezen zodat iedereen ff kan zitten wanneer ze willen en dat is ook handig tijdens de openingsdans en taart. Groetjes Kelly & Cindy
Onze planning: 16uur - 19.30uur: eten met de familie en de naaste vrienden 20uur: start dansfuif voor de rest van de gasten met frietjes en tomatensoep met balletjes à volonté. Wij laten ook statafeltjes zetten, maar ook wat gewone stoelen en tafels voor de oudere mensen (en de jongere die willen gaan zitten) Onze openingsdans is voorzien om 21u30 (dan brengen ze vanaf 22uur de frietjes rond) Groetjes Jessy
wij trouwen op 25 juni 2011, ook niet traditioneel hoor !! We hebbende Pier in Blankenberge gehuurd ( toch deel er van ) om 16u30 is het aperitief met 6 verschillende hapjes die worden rondgedeeld, om 19u BBQ verzorgd door traiteur, rond 21u à 22u openingsdans en feesten !!! ook geen vaste tafels, iedereen moet maar een beetje "socializen " . We hebben 1 tafel voorzien voor "de oudjes" vr de rest hoge tafeltjes en terras buiten natuurlijk !!
Hoi Eline, wij willen het ook zo aanpakken maar ik vraag me af. Kan je hiervoor in de meeste feestzalen waar ze bruiloften doen terecht, of moet ik een ander soort zaal zoeken? ik weet niet goed hoe en waar ik moet beginnen... Groetjes Marleen