Terug naar overzicht
Hoi wij ook! Wanneer huwen jullie? Maken jullie ook gebruik van het kapelletje?
<hallo Sarah wij trouwen 27 augustus 2011. Wij zouden inderdaad graag gerbuik maken van de kapel! Maar wij willen geen mis, geen herder, geen rent a priest... Wij gaan zelf iets in elkaar steken. Iets met mooie teksten en muziek... En jullie?
Ik zou graag een kleine viering geven in de kapel maar moet mijn verloofde nog overtuigen want het is niet echt zijn ding Een priester huren kost wel enorm veel vind ik Het is inderdaad een heel mooi locatie, enig nadeel vind ik dat het dansfeest beneden is en het eten boven Nemen jullie ook de huisdj?
hallo neen wij nemen de huis dj niet, omdat wij werken met een BV die met ons bevriend is en voor het optreden eigen muziek meegeeft en dan ook het avondfeest zal spelen.Wij doen niks "katholieks" in de kerk, enkel wat mooie teksten en goeie muziek, voor een 20 tal minuten en denken dat de kapel welmooie fotos kan opleveren. Wij vinden het tof dat we verhuizen van zaal voor het dansfeest, zo heb je het gehele kasteel en zo blijft niet iedereen aan zijn stoel plakken!
Sarah Je kan me ook rechtsreeks mailen ook, misschien leuker..jeff_delava@hotmail.com Groeten jeff