TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amber
10-10-2010
|
4-9-2010 19:02:42
Hey !
Ik had mijn kleed gevonden via afbeelding op internet.
Voor mij was het ook "dit is het gewoon". Winkel opgezocht waar het kleed werd verkocht, gepast. Kdenk dakker nog 5verschillende heb geprobeerd, allemaal mooi maar geen "wauw" effect weet je wel. Kben dus bij mijn 1ste gedacht gebleven en mijn kleed was dus ook gekozen op 1namiddag. Helemaal niet erg toch ? Als het het kleed van je dromen is...
Ook had ik gedacht om er nadien een avondkleed ofzo van te laten maken maar dit gaat omdat er in de rok teveel stof zit voor het volume. Nujah... Ik vind het niet erg dat het in de kast zal hangen, of mss op een paspop id slaapkamer?
Een mooie tastbare herinnering aan mooie dag die nog moet komen !
Vandaag was namelijk laatste pasbeurt en heb ik het me naar huis genomen ! Ik was zoooo blij dat het eindelijk thuis hing !
Grtjs !
|
|
Sharon
20-5-2011
|
4-9-2010 19:27:23
Hallo,
ik heb mijn jurk 2 maanden geleden gekozen. Het was ook iets totaal anders dan dat ik altijd had gedacht, maar ik was er meteen verliefd op. Het probleem bij mij is dat ik het maar binnen een 5tal maanden krijg (het jurkje moet nog gemaakt worden en geleverd) en ik dus al totaal niet meer weet hoe ik ermee stond. Aan de ene kant twijfel ik wel, want ik moet zo lang wachten om het nog eens aan te zien, maar aan de andere kant denk ik: als ik er toen zo verliefd op was zal dit wel het jurkje voor mij zijn. Het maakt niet uit dat dit er anders uitziet dan dat je altijd dacht. Het belangrijkste is dat het op je lijf geschreven is en dat je je er supergoed in voelt! Soms zijn er zelfs jurkjes waarvan je denkt dat ze mooi zijn tot je ze aandoet en ziet dat ze jou niet staan. Ik zou niet twijfelen als ik jou was. Er is een reden dat je dit jurkje gekozen hebt.
|
|
inge
15-4-2011
|
5-9-2010 9:49:08
Oeh, ik ben DOL op Ian Stuart! Waar vond je het jouwe?
|
|
Sandy
28-5-2011
|
5-9-2010 13:57:11
Hallo Kim
Ik heb mijn kleedje vorige weekend ook gekocht! Ik was er zeker van dat ik ging gaan voor een kleedje van marylise of rembo styling en het is een merk geworden waar ik zelfs nog niet bij stil had gestaan. Een romantische bruid zei de verkoopster, terwijl ik zeker wist dat ik de simpele bruid zonder veel tralala ging worden!
Dat je aan het twijfelen bent, is hier ook hetzelfde dus ik gok normaal, maar als je terug het 'goede' gevoel had, als het kleedje aanhad, kan maar één ding betekenen hé! Ik denk dat je gewoon niet hoeft te twijfelen, dat je het gevonden hebt. Een trouwkleed kopen blijft een emotionele aankoop, terwijl je graag rationeel wilt blijven, maar dat is echt wel moeilijk! Bij mij is het ook wel zo dat ik spijt heb dat het zo snel gedaan is, had heel september uitgetrokken voor de zoektocht! Maar dan las ik gisteren weer dat je een gelukkige bruid mag zijn als je snel je kleed vindt :) Groetjes!
|
|
Kim
9-7-2011
|
5-9-2010 21:46:28
Dag Bruidjes,
Leuk te lezen dat ik dit niet alleen heb.
Wist je dat ik zo emotioneel was dat ik bijna flauw viel (ik werd helemaal bleek en dan werden mijn lippen blauw en dan beetje moeten overgeven) in de winkel (ik schaamde me dood, maar nu kan ik er een beetje om lachen :D) , gelukkig had ik net besloten welk kleed ik wou voor ik onwel werd.
Ik heb mijn kleed bij La Sposa gevonden. Heel vriendelijke mensen!! Ze hebben ook goed zorg gedragen voor mij toen ik niet goed werd.
Langs de ene kant ben ik blij dat ik het kleed snel gevonden heb, maar het was wel een leuke tijd dat passen….Maar ik kan me voorstellen dat een lange zoektocht naar “het” kleed ook niet leuk is.
Groetjes,
Kim
|
|
ann
2-7-2011
|
6-9-2010 15:06:21
ik had identiek hetzelfde voor....met ambetant gevoel naar winkel gebeld of ze toch nog even bestelling konden tegenhouden,dat ik zo erg aant twijfelen was...dat ik zeker wel daar dan iets ging kopen(want voorschot ook betaald)maar dat ik nimeer zeker was
ook door het feit dat het zo snel ging
toevallig bij een 2e winkel...
ik vond het te snel,wou nog wa rondkijken,wat had ik toch gedaan?zo rap?dit kon toch niet?
Ik ging terug met mijn mama(eerste keer was er vriendin bij,omdat ik ook helemaal niet van plan was te kopen)en trok het aan en mama vond het ook schitterend
ik trok even nog een ander aan,om toch nog even iets anders te zien...maar ik bleef erbij en was plots wel overtuigd!!
gelukkig zie ik nu dat ik niet de enige ben!!!
|
|
Anke
20-8-2010
|
6-9-2010 19:34:58
Ik heb ook enorm getwijfeld.
Ik ben naar de conceptstore van Linea Raffaelli geweest en de zoektocht zat er na 1 dag ook al op. Ik was zeker dat ik een modern kleed wou en heb uiteindelijk ook iets romantischer met pareltjes genomen.
Achteraf had ik dan een kleedje gezien met kant en begon spijt te krijgen dat ik dat niet eens gepast had en toen begon ik ook te twijfelen en te tobben. Maar eens dat ik dan mijn kleedje mocht gaan halen en nog eens aandeed in de winkel kreeg ik weer kriebels en was ik weer 200% zeker!!
|
|
Kim
9-7-2011
|
6-9-2010 21:10:24
Ja Anke & Ann (je trouwt de week voor mij :D) we hebben allemaal hetzelfde gehad.
Ik ben blij dat ik dit heb gepost op het Forum want nu voel ik me niet zo alleen...
Nu ben ik ook terug blij dat ik mijn kleed heb genomen. Hopen dat het zo blijft, als er weer een tijwfeltje komt gewoon uw kleed aandoen en dan zie je gewoon dat het kleedje jouw droomkleed is.
Maar idd na de 2de winkel was het ook gedaan voor mij.
|
|
Leontine
3-6-2011
|
14-9-2010 9:25:39
Even over het trouwjurk in de kast laten hangen: Mijn aanstaande schoonmoeder heeft dat ook gedaan, maar dit jaar waren ze 40 jaar getrouwd en haar jurk hing mooi over een paspop mooi aangekleed met bloemen erbij en dat is dan toch een hele leuke en bijzondere versiering voor de te komen jubileums!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|