Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomjurk

4-9-2010 18:55:41
Dag Bruidjes,

Vorige week had ik mijn "droomjurk" gevonden.
Dacht ik, want de twijfel sloeg toe deze week en we hadden een voorschot betaald.
Ik had een beeld in mijn hoofd en uiteindelijk is het totaal iets anders geworden.
Ik dacht altijd dat ik een kleed van linea raffaelli ging dragen en nadien het ging kleuren zodat ik het nog kon dragen op bals. Maar toen ik mijn jurk zag hangen, wist ik dit is het! Het is totaal geen linea raffaelli kleed...maar een Ian Stuart.
Maar thuis begon ik te denken,... dit kleed kan ik niet meer dragen, het hangt gewoon in de kast, zonde van al dat geld,...
Vandaag mocht ik om mijn jurk met twijfel ging ik passen, maar eens ik het kleed aanhad dan wist ik dit is het!
Nu hopen dat ik niet opnieuw begin te denken en dan weer twijfel.
Heeft er dit ook iemand gehad?..
Wat ook jammer is, is dat mijn zoektocht gedaan is na 1 namiddag.

Groetjes
Kim

Kim
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 830

Amber
10-10-2010
 Meld misbruik4-9-2010 19:02:42

Hey !

Ik had mijn kleed gevonden via afbeelding op internet.
Voor mij was het ook "dit is het gewoon". Winkel opgezocht waar het kleed werd verkocht, gepast. Kdenk dakker nog 5verschillende heb geprobeerd, allemaal mooi maar geen "wauw" effect weet je wel. Kben dus bij mijn 1ste gedacht gebleven en mijn kleed was dus ook gekozen op 1namiddag. Helemaal niet erg toch ? Als het het kleed van je dromen is...
Ook had ik gedacht om er nadien een avondkleed ofzo van te laten maken maar dit gaat omdat er in de rok teveel stof zit voor het volume. Nujah... Ik vind het niet erg dat het in de kast zal hangen, of mss op een paspop id slaapkamer?
Een mooie tastbare herinnering aan mooie dag die nog moet komen !

Vandaag was namelijk laatste pasbeurt en heb ik het me naar huis genomen ! Ik was zoooo blij dat het eindelijk thuis hing !

Grtjs !

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik4-9-2010 19:27:23

Hallo,

ik heb mijn jurk 2 maanden geleden gekozen. Het was ook iets totaal anders dan dat ik altijd had gedacht, maar ik was er meteen verliefd op. Het probleem bij mij is dat ik het maar binnen een 5tal maanden krijg (het jurkje moet nog gemaakt worden en geleverd) en ik dus al totaal niet meer weet hoe ik ermee stond. Aan de ene kant twijfel ik wel, want ik moet zo lang wachten om het nog eens aan te zien, maar aan de andere kant denk ik: als ik er toen zo verliefd op was zal dit wel het jurkje voor mij zijn. Het maakt niet uit dat dit er anders uitziet dan dat je altijd dacht. Het belangrijkste is dat het op je lijf geschreven is en dat je je er supergoed in voelt! Soms zijn er zelfs jurkjes waarvan je denkt dat ze mooi zijn tot je ze aandoet en ziet dat ze jou niet staan. Ik zou niet twijfelen als ik jou was. Er is een reden dat je dit jurkje gekozen hebt.

inge
15-4-2011
 Meld misbruik5-9-2010 9:49:08

Oeh, ik ben DOL op Ian Stuart! Waar vond je het jouwe?

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik5-9-2010 13:57:11

Hallo Kim

Ik heb mijn kleedje vorige weekend ook gekocht! Ik was er zeker van dat ik ging gaan voor een kleedje van marylise of rembo styling en het is een merk geworden waar ik zelfs nog niet bij stil had gestaan. Een romantische bruid zei de verkoopster, terwijl ik zeker wist dat ik de simpele bruid zonder veel tralala ging worden!

Dat je aan het twijfelen bent, is hier ook hetzelfde dus ik gok normaal, maar als je terug het 'goede' gevoel had, als het kleedje aanhad, kan maar één ding betekenen hé!

Ik denk dat je gewoon niet hoeft te twijfelen, dat je het gevonden hebt. Een trouwkleed kopen blijft een emotionele aankoop, terwijl je graag rationeel wilt blijven, maar dat is echt wel moeilijk!

Bij mij is het ook wel zo dat ik spijt heb dat het zo snel gedaan is, had heel september uitgetrokken voor de zoektocht! Maar dan las ik gisteren weer dat je een gelukkige bruid mag zijn als je snel je kleed vindt :)

Groetjes!

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik5-9-2010 21:46:28

Dag Bruidjes,

Leuk te lezen dat ik dit niet alleen heb.

Wist je dat ik zo emotioneel was dat ik bijna flauw viel (ik werd helemaal bleek en dan werden mijn lippen blauw en dan beetje moeten overgeven) in de winkel (ik schaamde me dood, maar nu kan ik er een beetje om lachen :D) , gelukkig had ik net besloten welk kleed ik wou voor ik onwel werd.

Ik heb mijn kleed bij La Sposa gevonden. Heel vriendelijke mensen!! Ze hebben ook goed zorg gedragen voor mij toen ik niet goed werd.

Langs de ene kant ben ik blij dat ik het kleed snel gevonden heb, maar het was wel een leuke tijd dat passen….Maar ik kan me voorstellen dat een lange zoektocht naar “het” kleed ook niet leuk is.

Groetjes,

Kim

ann
2-7-2011
 Meld misbruik6-9-2010 15:06:21

ik had identiek hetzelfde voor....met ambetant gevoel naar winkel gebeld of ze toch nog even bestelling konden tegenhouden,dat ik zo erg aant twijfelen was...dat ik zeker wel daar dan iets ging kopen(want voorschot ook betaald)maar dat ik nimeer zeker was
ook door het feit dat het zo snel ging
toevallig bij een 2e winkel...
ik vond het te snel,wou nog wa rondkijken,wat had ik toch gedaan?zo rap?dit kon toch niet?
Ik ging terug met mijn mama(eerste keer was er vriendin bij,omdat ik ook helemaal niet van plan was te kopen)en trok het aan en mama vond het ook schitterend
ik trok even nog een ander aan,om toch nog even iets anders te zien...maar ik bleef erbij en was plots wel overtuigd!!
gelukkig zie ik nu dat ik niet de enige ben!!!

Anke
20-8-2010
 Meld misbruik6-9-2010 19:34:58

Ik heb ook enorm getwijfeld.
Ik ben naar de conceptstore van Linea Raffaelli geweest en de zoektocht zat er na 1 dag ook al op. Ik was zeker dat ik een modern kleed wou en heb uiteindelijk ook iets romantischer met pareltjes genomen.
Achteraf had ik dan een kleedje gezien met kant en begon spijt te krijgen dat ik dat niet eens gepast had en toen begon ik ook te twijfelen en te tobben. Maar eens dat ik dan mijn kleedje mocht gaan halen en nog eens aandeed in de winkel kreeg ik weer kriebels en was ik weer 200% zeker!!

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik6-9-2010 21:10:24

Ja Anke & Ann (je trouwt de week voor mij :D) we hebben allemaal hetzelfde gehad.
Ik ben blij dat ik dit heb gepost op het Forum want nu voel ik me niet zo alleen...
Nu ben ik ook terug blij dat ik mijn kleed heb genomen. Hopen dat het zo blijft, als er weer een tijwfeltje komt gewoon uw kleed aandoen en dan zie je gewoon dat het kleedje jouw droomkleed is.
Maar idd na de 2de winkel was het ook gedaan voor mij.

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik14-9-2010 9:25:39

Even over het trouwjurk in de kast laten hangen: Mijn aanstaande schoonmoeder heeft dat ook gedaan, maar dit jaar waren ze 40 jaar getrouwd en haar jurk hing mooi over een paspop mooi aangekleed met bloemen erbij en dat is dan toch een hele leuke en bijzondere versiering voor de te komen jubileums!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info