Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwbeurs

5-9-2010 11:27:54
Hallo B2Bs!

Vraagje: wie van jullie gaat er naar een trouwbeurs èn wie nemen jullie mee? Ik wil mijn ventje wel meenemen, maar wat moet die zielepoot dan doen als ik probeer zo'n heerlijke make-over te bemachtigen? Doe je dit beter met vriendinnen? Met z'n twee? Met je mama (altijd leuk ;) ) of met een bende, zodat je aanstaande zich niet dood loopt te vervelen?

Wat is jullie mening?

inge
15-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 610

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik5-9-2010 11:34:05

Awel ik ben daar ook nog niet zeker van.
Ik denk dat ik vooral naar beurs ga om mezelf te verwennen (ideeën over jurk, make-up, kapsel) dus allemaal dingen die hij niet mag zien... Dus ik vermoed dat ik met mijn mama en getuige ga.
Aan andere kant zullen er ook wel andere dingen zijn om ideeën over op te doen en dan wil ik hem er wel bij hebben. Maar als ik dan goed nadenk.... Ik regel nu ook alles van den trouw. Hij heeft het te druk met werk. Dus ik kies voor en hij maakt definitieve keuze, dus ja, dat kan eventueel dus ook zonder hem mee te zeulen naar zo'n beurs.
Dus

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik5-9-2010 12:06:18

In Oktober is er eentje in Brugge ,
ik denk eraan om mijn beste vriendin mee te vragen en mijn tante.
Hij gaat ook mee gaan wss , maar dan neemt hij wss ook een kameraad mee .
Zo kan hij rustig rond kijken terwijl ik mezelf laat verwennen en ideetjes opdoe over dingen die hij nog niet mag zien.

En als we dan iets tegenkomen dat we interesant idee vinden , kunnen we dan afspreken om eens samen te gaan kijken naar diene stand.

Dit is natuurlijk onder voorbehoud als hij niet moet werken... ( en dito voor mij)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik5-9-2010 16:21:40

Ik ga met mijn ma, schoonma en mijn verloofde :)! Normaal zou mijn getuige ook meegaan, maar die zit op dat moment in het buitenland.

An
11-6-2011
 Meld misbruik5-9-2010 16:59:09

Ik ga samen met mijn verloofde naar de beurs van Trouw in Antwerpen op 2 oktober. Gezellig onder ons 2 :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-9-2010 20:00:20

Wij zijn naar de beurs in Brussel geweest (enkel wij 2) en naar die in St-Niklaas samen met een bevriend koppel.

Eén goede raad: zorg dat je gratis binnen kan!! Anders is dit écht verloren geld! Ik zou niet te veel mensen meenemen, want op een kwartiertje à half uurtje ben je rond! De modeshows vond ik interessant, ook omdat ik dan de reactie van mijn ventje zag. Voor de rest staan er van elk onderdeel één of twee standjes, that's it... Dus dat is goed om te checken of je alles hebt en om ideetjes op te doen, maar als je al een goed idee hebt van wat je wil, zie je niet veel nieuws...

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik5-9-2010 21:10:08

wij zijn naar deze van Kortrijk geweest, maar ook meer doelbewust, wij wouden meer te weten komen over alternatieve vieringen etc... Onze zaal hebben we daar ook wel gekozen.
Voordeel van zo een beurs is dat je vanalles kan winnen, ik heb er men trouwkleed gewonnen!

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik6-9-2010 8:52:52

hallo

Ik ben vorig jaar een keer samen met mijn ma geweest en een andere beurs met mijn aanstaande en mijn ma. Handig als je als koppel kunt gaan, je kunt op dat moment al beslissingen nemen (denk aan de beursvoorwaarden). Voor het vervoer was mijn ventje er toen niet bij, we zijn speciaal nog eens tot daar moeten rijden, hoewel we gewoon op de beurs zouden hebben beslist.
Moeder is handig voor kleren e.d. en kan heel erg handig zijn als ze van plan zijn om zelf in iets bij te dragen (bv de zang in de kerk in ons geval, heeft ze beslist op de beurs).

Allemaal kwestie van strategie.

inge
15-4-2011
 Meld misbruik6-9-2010 22:02:02

We gaan met moeder en verloofde. Opgelost! Een knoop doorgehakt :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...