TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
13-5-2011
|
6-9-2010 15:17:54
Hallo Yicke, proficiat. Moest je willen mag je het altijd eens doormailen naar kirsten en willem trouwen @ gmail.com (maar dan zonder spaties). groetjes en nog veel succes, Kirsten
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
6-9-2010 20:11:18
Joepie! Boekje eens doorsturen...? ;-) Could use some inspiration...
rafentinne@gmail.com
|
|
kristel
1-7-2011
|
7-9-2010 9:55:51
ik zou ook wel wat inspiratie kunnen gebruiken,
ikske_88@hotmail.com
leuk voor je dat je priester het goedkeurt hé, leuk ook voor ons om eens te horen dat het ook makkelijk kan.
ik ben gisteren alles gaan bespreken en wacht nu op een mailtje van de pater die ons zal huwen, hij ging ons wat teksten en een voorbeeld voor de opbouw doorsturen. Maar khoop er toch iets persoonlijk van te maken, hopelijk is hij even ontvankelijk als jullie priester.
|
|
Yicke
26-2-2011
|
7-9-2010 13:55:10
Ik zal het vanavond doorsturen, het bestandje staat op de computer thuis.
Wel niet doorspelen hè, zou het jammer vinden als mijn mis al uitlekte binnen mijn eigen familie en kennissenkring voor ze gevierd was en je weet nooit waar het via-via terecht komt...
Ja, ik mag zeker niet klagen van onze pastoor. Hij is echt een voorbeeld voor de kerk, alles kan héél gemoedelijk, hij had zelf nog tips voor de volgorde van de stoelen en de versiering van de kerk, we mogen de theelichtjes van de kerk gebruiken ...
Hij geeft me er echt een goed gevoel bij dat ik voor de kerk ga trouwen en ik wens iedereen een even fijne ervaring toe!
|
|
valerie
13-11-2010
|
9-9-2010 7:45:40
Hey Yicke,da's ook toevallig,wij trouwen op dezelfde dag!
bij ons komt de pastoor vanavond voor de eerste keer langs,ons misboekje is min of meer afgewerkt,maar kvind het alleen jammer dat het niet persoonlijker geworden is,probleem is dat we niet goed weten hoe het persoonlijker te maken.. moest je t'zien zitten om ook naar mij es je boekje door te mailen,niet om te kopiëren ofzo,maar eerder om te zien hoe we het onze toch beter kunnen krijgen,zou dit zeer tof zijn,verder wens ik je nog veel succes met de komende voorbereidingen en ik zal samen met jou duimen voor geen té nat weer!
m'n e-mailadres is: valerie_vandeputte@hotmail.com
gr,Valerie en Jonathan
|
|
sanne
23-7-2011
|
19-9-2010 15:24:02
hoi, zo leuk dat alles goedgekeurd is.
als het gaat mag je het mij ook altijd eens doormailen (jacobs.sanne@hotmail.com)
we zijn ook opzoek naar mooie teksten die passen in onze viering.
alvast bedankt
vele groetjes
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu