Terug naar overzicht
Wij waren héél tevreden! Op 2 weken tijd hadden wij al onze uitnodigingen. De drukkosten zijn één prijs of je nu 10 of 100 uitnodigingen hebt (ik dacht €62 voor de binnentekst en €20 per bijkomende kant (bv. voorkant waar de namen staan, kleine kaartjes voor het avondfeest,...). Ook moet je geen meerkost betalen als je een andere kleur kiest dan zwart (onze inkt was frambozenrood). Wij hadden 70 kaarten besteld en hebben genoeg materiaal gekregen voor 75 kaarten (zij werken steeds met een 'foutenmarge', waardoor je steeds genoeg materiaal ontvangt).
Ik ben ook al een paar keer bij ava binnengesprongen om eens naar hun enveloppendozen en gastenboeken te gaan kijken. Ik zag vaak de kaften met uitnodigingen liggen maar vroeg me af of je die eventueel mee naar huis kan nemen? Vind dat persoonlijk leuker om te kiezen dan in de winkel... Iemand een idee?
Hallo, Moet lukken ben net bij ava geweest en het klopt inderdaad dat je 62euro betaalt voor het drukken en 20euro extra per extra kant. Heb ook die vraag gesteld of je de boeken mocht mee naar huis nemen en er werd mij daar verteld dat ik ze mag afhalen om 17u en ze dan de volgende morgend tegen openingsuur moest terugbrengen, hopelijk heb je hier wat hulp aan. grtjs
Wij hebben onze uitnodigingen ook met een bang hartje bij AVA besteld en zijn hier super tevreden over, kwaliteit, service,... Voor hetzelfde werk hadden we prijs gevraagd bij enkele drukkers en bij AVA was het een 200 euro goedkoper op een prijs van 500 euro dus dit was wel de moeite!
Wij zijn eerst langs drukkers geweest en daar lagen de drukkosten in totaal 50 euro hoger dan bij AVA. De boeken van de drukker zijn deels de boeken van AVA, dus als je ze langer wil bijhouden om te kijken, ga dan eerst kijken bij ava welke boeken ze hebben en haal ze dan bij de drukker. Dan kan je toch een week op je gemak kijken. En vraag dan ook maar eens naar de prijzen van de drukker. Je zal versteld staan. Wat je ook hebt is dat het bij de drukker meer dan een maand op voorhand binnen moet. Bij Ava heb je ze binnen de 2 weken...