Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

organisatie huwelijk

6-9-2010 21:06:23
Hey,

Met nog 304 dagen op de teller kunnen we toch al één en ander afvinken. Zaal is gereserveerd, het vervoer is ook geregeld, de trouwringen hebben we ook al. Nu nog de fotograaf en onze kledij. Hoop eerst nog wat af te vallen en dan op zoek naar mijn droomjurk.

Groetjes

nancy
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 764

dana
21-8-2010
 Meld misbruik6-9-2010 21:14:45

Hey,
Gewoon tips dat ik geef....

Voor de bruid ga optijd naar bruidswinkel voor u kleed (ik had de mijne vorig jaar oktober gaan kiezen en moest wachten tot april!) een was ondertussen 10 kilo afgevallen en ze hebben dit volledig aangepast.

mijn dieet was Wi fit samen met maaltijd reep in de week.

Groetjes Dana.

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik6-9-2010 22:26:10

Hey Nancy,

Tof je trouwt een dagje voor ons :D.
Ik heb mijn kleed al en ik wil ook nog kilo's kwijt. Maar het is geen probleem om uw kleed paar maand ervoor te laten aanpassen aan uw lichaam.
Amai u ringen hebben jullie ook al :P.
Ik wil eigenlijk ook al welke ring ik wil maar dacht om nog even te wachten omdat het nog 305 dagen zijn,...
Fotograaf hebben we al, ik heb daar dagen een studie rond gemaakt in excel :D.

Groetjes,
Kim

nancy
8-7-2011
 Meld misbruik7-9-2010 12:36:56

Hey,

Gewoon een tip...

Ik weet niet van waar jullie zijn. Ik ben van Ninove maar we zijn onze trouwringen gaan halen in Antwerpen, Rijfstraat bij Juwelier Millet (geen winkel). Onze ringen zijn wit en geel goud gemengd met wit goud gediamanteerd in de gouden band. We hebben daar slechts 400 euro betaald met gravering inbegrepen. Echt wel te doen qua prijs. Maar je moet er wel voor naar Antwerpen. Als je uitlegt dat je toch wel van ver komt, graveren ze nog dezelfde dag en kan je die een paar uur meenemen naar huis.

Groetjes
Nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...