TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
eline
20-5-2011
|
6-9-2010 21:42:34
Hey Deborah
Wij trouwen in Ter Eeste! Prachtige zaal, niet?
De gastvrouw is zeer vriendelijk en staat open voor alle budgetten. Wij geven een receptie met dansfeest, dus niet traditioneel avondfeest, en ze was er zeker voor te vinden.
Veel succes
Eline
|
|
Philip
10-9-2010
|
7-9-2010 8:48:33
Hay
wij zijn daar ook gaan luisteren,
maar dan toch beslist om daar niet te trouwen...
reden? omdat de drankenforfait maar tot 2h is, al wat langer duurt moet je bijbetalen...
en wij vinden het toch belangrijk dat de dansvloer centraal ligt!
Pluspunt aan die zaal volgens ons: je mag er foto's nemen in de brouwerij, wat ideaal is bij regenweer, en zowiezo heel romantische foto's oplevert.
Bovendien is het inderdaad een heel vriendelijke gastvrouw!
Heb nog niemand horen klagen van het eten of de servies daar...
Hopelijk ben je hier wat mee!
Groetjes,
Ann & Philip
|
|
Tine
7-8-2010
|
7-9-2010 9:51:14
Hoi Deborah, ik ben daar een paar jaar geleden naar een trouwfeest geweest, als gast dus. Het eten was héél lekker, en op de service viel niets aan te merken. Toch hebben wij die zaal niet zelf gekozen, terwijl we er wel vlakbij wonen. De reden is de indeling van de zaal. Als je veel mensen uitnodigt, moeten er een deel in de gangen tussen de tonnen zitten, en daar zaten wij dus ook. Wel, dan mis je alles: de eventuele speeches en zo, het welkomstwoord van het koppel, dat hebben wij allemaal niet gezien en gehoord. Bovendien werd ons na het dessert gevraagd ons boeltje te pakken en ons naar de hoofdzaal te begeven, en werden de gangen afgesloten. We hadden geen stoel meer, en stonden daar allemaal wat onbeholpen aan de rand van de dansvloer, want alleen daar was nog wat plaats. Ik vond dat echt niet tof... De zaal op zich is heel romantisch en zo, maar ik wilde niet dat een deel van onze gasten dit ook zouden meemaken, vandaar dus. Zeker eens navragen dus in de zaal! Veel succes met de zoektocht!
|
|
Isolde
30-10-2010
|
7-9-2010 9:54:01
Hallo,
Ik heb daar al 3 trouwfeesten meegemaakt en ik vond het iedere keer inorde.
Lekker eten, leuke locatie, goeie bediening.
Nadeel: de dansvloer ligt wat ver van de toog.
Nog veel succes met je zoektocht.
Groetjes,
Isolde
|
|
Thomas
9-4-2011
|
7-9-2010 11:36:13
Wij hadden ook gemaild, maar nog steeds geen antwoord gekregen hiervan .. Zegt genoeg, vind ik ..
|
|
Philip
10-9-2010
|
7-9-2010 11:53:56
Even hierop reageren Thomas:
het is niet omdat ze niet gemakkelijk via mail communiceren,
dat ze een 'slechte' zaak hebben!
sommigen (waaronder ikzelf ook hoor) werken graag via mail,
maar besef dat niet iedereen zo is, en dat een telefoontje soms toch beter is...
Groetjes,
Ann
|
|
Sarah
17-12-2011
|
8-9-2010 12:36:54
Goedemiddag,
Wij hebben hen zondag een mail gestuurd voor wat meer info en de dag erna hadden we al antwoord. De foto's zien er prachtig uit, en idd een hele vriendelijke dame.
Als je me je e-mail stuurt, dan mail ik het naar jou.
Groetjes
Sarah
|
|
Delphine
22-2-2014
|
9-2-2011 13:08:29
Dag Sarah
Wij zijn ook sterk aan het twijfelen over Ter Eeste. In je berichtje las ik dat jullie foto's toegestuurd haaden gekregen van de zaal. Zou je ze mij ook kunnen doormailen op info@phinestyle.be? Heel hard bedankt!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|