Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwlocatie

6-9-2010 21:18:22
Hallo,
We zijn namelijk begonnen met onze zoektocht voor een perfecte locatie voor ons feest. Namelijk hebben we ons oog laten vallen op Ter Eeste te Roeselare. Graag hadden we een paar reacties gekregen over mensen die al ervaring hebben met deze locatie en of dat het qua budget goed meevalt.
Je zou ons alvast goed kunnen helpen.
Groetjes
Deborah

Deborah
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1199

eline
20-5-2011
 Meld misbruik6-9-2010 21:42:34

Hey Deborah

Wij trouwen in Ter Eeste! Prachtige zaal, niet?
De gastvrouw is zeer vriendelijk en staat open voor alle budgetten. Wij geven een receptie met dansfeest, dus niet traditioneel avondfeest, en ze was er zeker voor te vinden.

Veel succes
Eline 

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik7-9-2010 8:48:33

Hay

wij zijn daar ook gaan luisteren,
maar dan toch beslist om daar niet te trouwen...
reden? omdat de drankenforfait maar tot 2h is, al wat langer duurt moet je bijbetalen...
en wij vinden het toch belangrijk dat de dansvloer centraal ligt!

Pluspunt aan die zaal volgens ons: je mag er foto's nemen in de brouwerij, wat ideaal is bij regenweer, en zowiezo heel romantische foto's oplevert.
Bovendien is het inderdaad een heel vriendelijke gastvrouw!
Heb nog niemand horen klagen van het eten of de servies daar...

Hopelijk ben je hier wat mee!

Groetjes,

Ann & Philip

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik7-9-2010 9:51:14

Hoi Deborah,

ik ben daar een paar jaar geleden naar een trouwfeest geweest, als gast dus. Het eten was héél lekker, en op de service viel niets aan te merken. Toch hebben wij die zaal niet zelf gekozen, terwijl we er wel vlakbij wonen. De reden is de indeling van de zaal. Als je veel mensen uitnodigt, moeten er een deel in de gangen tussen de tonnen zitten, en daar zaten wij dus ook. Wel, dan mis je alles: de eventuele speeches en zo, het welkomstwoord van het koppel, dat hebben wij allemaal niet gezien en gehoord. Bovendien werd ons na het dessert gevraagd ons boeltje te pakken en ons naar de hoofdzaal te begeven, en werden de gangen afgesloten. We hadden geen stoel meer, en stonden daar allemaal wat onbeholpen aan de rand van de dansvloer, want alleen daar was nog wat plaats. Ik vond dat echt niet tof...

De zaal op zich is heel romantisch en zo, maar ik wilde niet dat een deel van onze gasten dit ook zouden meemaken, vandaar dus.

Zeker eens navragen dus in de zaal!

Veel succes met de zoektocht!

Isolde
30-10-2010
 Meld misbruik7-9-2010 9:54:01

Hallo,

Ik heb daar al 3 trouwfeesten meegemaakt en ik vond het iedere keer inorde.
Lekker eten, leuke locatie, goeie bediening.
Nadeel: de dansvloer ligt wat ver van de toog.

Nog veel succes met je zoektocht.

Groetjes,
Isolde

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik7-9-2010 11:36:13

Wij hadden ook gemaild, maar nog steeds geen antwoord gekregen hiervan ..
Zegt genoeg, vind ik ..

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik7-9-2010 11:53:56

Even hierop reageren Thomas:
het is niet omdat ze niet gemakkelijk via mail communiceren,
dat ze een 'slechte' zaak hebben!
sommigen (waaronder ikzelf ook hoor) werken graag via mail,
maar besef dat niet iedereen zo is, en dat een telefoontje soms toch beter is...

Groetjes,

Ann

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik8-9-2010 12:36:54

Goedemiddag,

Wij hebben hen zondag een mail gestuurd voor wat meer info en de dag erna hadden we al antwoord. De foto's zien er prachtig uit, en idd een hele vriendelijke dame.
Als je me je e-mail stuurt, dan mail ik het naar jou.

Groetjes
Sarah

Delphine
22-2-2014
 Meld misbruik9-2-2011 13:08:29

Dag Sarah

Wij zijn ook sterk aan het twijfelen over Ter Eeste. In je berichtje las ik dat jullie foto's toegestuurd haaden gekregen van de zaal. Zou je ze mij ook kunnen doormailen op info@phinestyle.be? Heel hard bedankt!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info