Terug naar overzicht
Dag Bruidjes & Gommetjes,
We zoeken rond het Gentse iemand die privédansles kan geven aan koppels.
Wie kan me helpen aan adressen.
Dank u!
Kim
aan welke dans denk je? ik ken iemand voor salsa
Hey Marta, Graag beetje verschillende soorten dans. We willen leren dansen op trage liedjes en dan ook een dansje aanleren voor de openingsdans, maar welke dans dat zal worden dat weet ik nog niet. XxX
Hey Marta,
Graag beetje verschillende soorten dans.
We willen leren dansen op trage liedjes en dan ook een dansje aanleren voor de openingsdans, maar welke dans dat zal worden dat weet ik nog niet.
XxX
Karine geeft enkel salsa. Verschillende soorten dansen kun je leren bij de VDRG koppeldansen. misschien kun je je bij de leraar daar informeren of hij ook privé lessen geeft? hij leek me alvast wel een sympathieke man die het dansen wel serieus neemt
Merciekes voor de tip.Ik ga alvast eens hun site bekijken en info vragen.XxX
deze week is het openingsweek en gratis proeflessen. we zijn geweest maar we gaan toch voor de salsa aangezien we dat in een ver verleden al eens gedanst hebben. persoonlijk vond ik dat de proeflessen te traag vooruit gingen maar de leraar verzekerde me dat het in de gewone lessen beter vooruit gaat. de groepen waren ook klein wat wel een voordeel gaf. indien je denkt aan tango dan is er alvast een school in Gent die ik niet aanraad maar moest je die willen weten stuur ik die liever per mail, kwestie dat ze dat hier niet googlen :)
Probeer anders Arabesk (http://www.arabesk.to/ ), die bieden ook een grote hoeveelheid dansen aan en doen ook openingsdansen