Terug naar overzicht
Beste SarahWij trouwen volgende lente met ceremoniemeester Jackie Vandecandelaere uit Passendale. Gaat heel professioneel tewerk en heeft ons al veel tips kunnen geven. www.vandecandelaere-spruytte.beGroetjes C.
hey wij trouwen 4 juni 2011 en hebben ceremoniemeester bert van parys uit pittem en zelf trouwen wij in oostende. www.ceremonievanparys.be groetjes
wij trouwen op 24 juni 2011 en wij hebben ceremonie Patrick ( het bruidje die in Zo zijn wij getrouwd is gekomen uit west vlaanderen , die Ellen , heeft ook met hem gewerkt als ik het goed heb , we herkenden hem meteen op de beelden ! )
Dag Sarah, We hadden ook graag Steven gehad, maar helaas ook al geboekt. Wij hebben gekozen voor Patrick. Een wat oudere iemand, maar respect voor eigen wensen. Niet iemand die strikt het protocol wil volgen. een naamgenootje
Hey, Wij hebben luc beernaert uit ichtegem. Zeer rustige man,luister naar wat je wensen zijn ;-);-) Ik wou bv dat iedereen al in de kerk was en dat ik dan binnen kom,hij heeft daar geen enkel probleem mee :-) En bovenal,zijn prijs is wel super ;-) xxx