Terug naar overzicht
hallo, wij trouwen 4 juni 2011 in oostende, en hebben een oldtimer dubbeldekker gehuurd (een witte) 600€ bij www.ceremonievanparys.be en das echt heel goedkoop voor een dubbeldekker de meeste prijzen liggen boven de 750 € groetjes
Dag, Op blz 2 staat er iemand die zo iets gevonden heeft bij Bruidsparadijs te Merksem. Misschien een idee? Groetjes
Hallo, Ja inderdaad zoals je op blz 2 ziet hebben we een bus gehuurd in het bruidsparadijs te Merksem, ze rijden door heel Belgie, veel keuze heb je daar, je kan vrijblijvend gaan kijken zonder afspraak. Je moet maar eens op hun website kijken, de prijzen staan er tevens vermeld. Veel succes. Grtjs Christel
Hallo, Bij sima- tours in Lichtervelde verhuren ze ook oldtimers bussen. groetjes
of www.lyarma.be Groetjes
dag sarah wuj hebben er eentje gevonden via een collega van stijn zn werk is van lede bij aalst vraagt 300eu voor 10 uur!!!en 0.50eu per km.,25 personen weet niet vanwaar je bent,wij wonen hier erg kortbij,dus zelfs als je 100km zou nodig hebben is het dan nog maar 350eu ,woon je natuurlijk erg ver weg komt het misschien te duur!! meeste prijzen die ik checkte was allemaal rond de 700 of meer,dus dit was voor ons ideaal!!indien intresse stuur je me maar een persoonlijk bericht en geef ik je gegevens wel door!!