TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
22-10-2011
|
13-9-2010 8:37:09
In Breda is er een winkel waar ze de volledige Pronovias-collectie zouden hebben, Amiga, heet het, dacht ik. Ik ben er zelf niet geweest, maar er is naar het schijnt ook een outlet-gedeelte. Ik heb wel al gehoord dat de prijzen daar wat hoger liggen dan in België, maar als je het merk zo mooi vindt, kan je misschien daar eens gaan passen en dan als je 'de' jurk gevonden hebt, ze hier in België zoeken?
Groetjes!
|
|
An
18-9-2010
|
13-9-2010 9:06:15
Hoi Rebecca,
ik was ook gevallen voor jurkjes van Pronovias en heb er enkele gepast bij Moderna in Schepdael. Dat ene jurkje draaide rond 1200 €.
Pronovias heeft natuurlijk zijn prijs hé...
Groetjes, An
|
|
An
11-6-2011
|
13-9-2010 10:22:18
Bij Pierre-Yves hebben ze wel wat Pronovias kleedjes hangen maar nu niet beduidend veel meer dan in andere winkels. Ze kunnen ook moeilijk de hele collectie binnen doen want dat zijn meer dan 100 modellen. Ik heb nu ook een Pronovias kleed gekozen, het is inderdaad wat prijzig (1350 euro) maar dat is het enige van ons huwelijk dat ik niet moet betalen :-) Ik heb gisteren iets gepost over mijn ervaring bij Pierre-Yves. Kort gezegd: ze helpen je heel goed maar worden zeer opdringerig naar het einde toe en blijven je bellen! Nog veel succes!
|
|
inge
30-10-2010
|
13-9-2010 10:33:14
Heb je al eens tussen 2dehandsjurken gekeken?Ik had nl. ook een budgetprobleem en heb toch mijn smaak kunnen vinden - kost idd wel de nodige inzet. Je kan ook eens zoeken of je model nagemaakt kan worden op van die online-shops uit China of de States...
|
|
Dorien
10-7-2010
|
13-9-2010 11:35:14
Ik vond pierre-yves in aalst ook zeer opdringerig An. Ik heb uiteindelijk een kleed van het merk Marylise gekocht bij een andere bruidswinkel in de buurt, want datzelfde kleed was een kleine 100€ duurder bij pierre-yves. Ik zou dus zeker vergelijken tussen winkels qua prijs. Veel succes!
|
|
ilse
17-9-2010
|
13-9-2010 12:17:51
hallo,
ik heb ongeveer zelfde probleem gehad als jou...
het kleed waar ik me fantastisch in voelde was een vankets bij py te aalst.
die verkoopster is steeds vriendelijk gebleven, maar ik heb nog wel wat getwijfeld over de prijs.
tot ik toevallig in beverlo terecht kwam (e&r) waar de ganse collectie van vankets hangt.
toen ik daar toekwam had ik het geluk dat nicky er persoonlijk ook aanwezig was en me geholpen heeft bij mijn uiteindelijke keuze, en wat blijkt nu.... de identieke jurken van vankets zijn bij py in aalst gemiddeld 200€ duurder+ dat je bij PY de retouches moet betalen en bij e&r zit het in de prijs in begrepen!!!
maar rebecca ik denk dat je met een bepaald kleed in je hoofd zit je er moeilijk nog van kan afstappen want ik heb dit ook eerst nog geprobeerd om nog een iets goedkopere jurk te zoeken dan mijn van vankets maar onbewust heb je eigenlijk voor jezelf de keuze al gemaakt
succes!!!
|
|
rebecca
2-7-2011
|
14-9-2010 10:26:36
Dank jullie voor de reacties! Ik ga, denk ik, eens een afspraak maken bij Amiga in Breda. Pierre-Yves is, zoals ik eerder ook al gehoord had, niet echt aan te raden als ik het hier zo lees. Als ik ergens allergisch aan ben, is het wel aan opdringerige verkopers.
Dan rijd ik misschien beter eens wat verder, zodat het wel ineens goed is! :-) En Ilse, je hebt wel een beetje gelijk: de jurk zit wel in mijn hoofd en de jurken erna hebben er niet meer aan kunnen tippen. Ik denk dat ik van Amiga de laatste optie ga maken...
Nogmaals, merci allemaal!
|
|
tamara
15-9-2007
|
27-10-2010 14:33:33
Hoi Rebecca, ik ken iemand die een naaiatelier gaat starten maar al heel wat ervaring heeft in het ontwerpen van bruidsjurken. Als je je droomjurk op jou lijf genaaid wil hebben tegen betaalbare prijs, laat maar iets weten dan geef ik je de info door. Ik denk dat ik het hier niet rechtstreeks mag opzetten ivm adverteren enzo...
Ik wil wel even inpikken op een bovenstaande reactie over een namaak uit china, pas daarmee erg op want de kwaliteit van deze jurken is vaak zo laag dat het er ook goedkoop uit gaat zien... Groetjes!
|
|
rebecca
2-7-2011
|
28-10-2010 8:51:48
Dag Tamara, Dank je voor het voorstel! Maar ik heb ondertussen mijn trouwkleed gevonden en besteld bij Amiga. Groetjes Rebecca
|
|
nathalie
2-7-2011
|
17-11-2010 21:50:34
hey rebecca!
Ondertussen al gaan passen...
Wij trouwen op dezelfde dag en leuk detail, ik ben ook helemaal weg van Pronovias, de collectie van Elie Saab was me te duur en heb uiteindelijk bij JPC een kleedje van Pronovias gevonden! suuuuper
Nog heeel erg veel succes en plezier!!
groetjes,
Nathalie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|