Terug naar overzicht
wij hebben ook geen dessertenbuffet gegeven. enkel een supermooie en vooral lekkere bruidstaart!! Je moet niet doen wat in de mode is, je moet doen wat je zelf wilt! Veel succes
Hey Annelies, Wij hebben gekozen voor een ijstaart. Vind het gewoon veel romantischer om samen de taart aan te snijden. Eerlijk gezegd vonden wij het ook vrij duur om een dessertenbuffet te nemen en bovendien lust ik daar het meeste toch niet van :-) Groetjes Elke
Hallo Wij geven ook taart. We zijn zelf niet zot van dessert vandaar de keuze voor de taart. Doe wat je zelf wil en trek je niets aan van anderen.
hei... wij hbb deels dessertbuffet (bij onze traitteur 3.25 voor 3 soorten klein glaasjes dan wel he) 50 keer besteld, en dan een bruidstaart die er zeker bij hoort... dus kunnen ze nog zelf kiezen wat ze zelf willen... succes
Gewoon bij je besluit blijven. Wij kiezen ook voor een ijstaart waar ze eventueel saus of fruit ofzo bij kunnen nemen. Dessert is altijd lekker vind ik persoonlijk maar ik wil gewoon ijs zonder te veel zever er rond dus vandaar dat mn keuze enkel op het ijs viel. Eenvoudig is soms nog het beste... Veel succes met je keuze!
Wij kiezen ook enkel voor een ijstaart, ik ben zelf niet zo'n dessertenfan en een buffet was boven ons budget. Groetjes Babs
Wij hebben voor een ijstaart gekozen.En de rest van onze menu is ook eenvoudig en niet speciaal,maar daarom niet minder lekker he. We hebben eigenlijk in de eerste plaats naar ons budget gezien en de mensen die komen. Mijn familie wil het liefste gewone dingen,dus vandaar onze keuze.
Wij hebben een dessertbuffet + ijstaart + bruidstaart. De gasten zullen dus keuze genoeg hebben ;).
Bij ons is het een dessertbord. Iedereen krijgt een bord met 3 dingen die wij ook graag lusten. Iets met ijs, iets met chocolademouse en warme appeltaart; Dat was iets rond de 9€ per persoon dacht ik. S
Wij hadden ook een dessertenbuffet en onze bruidstaart was ijstaart, gewoon omdat er dan voor ieder wat wils is!
wij hadden ook een dessertenbuffet en een bruidstaart aangevuld met kleine kaasschotel, zo was er voor ieder wat wils... voorral de chocoladefontijn was enorm in trek...