TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
17-9-2010
|
15-9-2010 12:58:16
Dag Sarah,
ik begrijp u volledig, ik had juist dezelfde gevoel. Ik heb in oktober 2009 mijn kleed besteld en begin augustus was hij binnen, en de 3e week van augustus ben ik voor mijn eerste pas geweest. Ik had dit ook verteld op deze forum en er waren er die zeiden dat dit veeeeeeeeeeeeeeeel te laat was voor een eerste pas. Ik heb dan naar de winkel gebeld en zij hadden mij verzekerd dat dit allemaal de normale gang van zaken was en dat alles op tijd zou klaar zijn. Ik ben vandaag mijn kleed gaan halen en alles is perfect, dus nog niet panikkeren alles komt wel in orde je hebt nog tijd .
Nog veel succes.
grt
Vanessa (heeeeeeel zenuwachtige bruid in spé)
|
|
emelie
22-10-2010
|
15-9-2010 13:05:29
Hey Sarah,
Geen paniek hoor. Het lijkt misschien wel laat, maar uiteindelijk hebben ze niet zoveel tijd nodig om een kleed te verstellen. En in het najaar hebben ze ook niet zoveel werk meer, gezien de meeste trouws in het voorjaar en de zomer plaatsvinden, dus kunnen ze zich dit permitteren. Ik had vorige week mijn eerste pas en nu vrijdag mag ik al voor mijn tweede pas. Je ziet hoe snel het kan gaan :-) Vertrouw er maar in!
Groetjes Emelie
|
|
marijke
30-10-2010
|
15-9-2010 13:43:46
Hey!
Ik trouw op 30 oktober en heb mijn eerste pas op 25 september. Leek me ook kort dag, maar ik vertrouw er op dat zij hun werk het beste kunnen inschatten.
Veel succes nog!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-9-2010 13:57:13
Augustus en september zijn nog heel drukke 'trouwmaanden', dus ik zou me niet erg zorgen maken... Logisch dat ze na deze drukke maanden meer tijd hebben voor iemand die in december trouwt en de eerste pas ook dan maar laten doen.
|
|
Astrid
11-9-2010
|
15-9-2010 15:09:28
Hey,
Je zal je kleed nog vrij vroeg hebben. ik trouwde 11 september en 10 september heb ik het kunnen afhalen... (eerste pas op 6 september, 2de op 8 september...) en het resultaat was echt af!!!
Bij een ander topic zet ik link naar foto's...
groeten
astridenbart110910.bruiloftsite.nl
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
15-9-2010 15:11:54
Hoi, ik trouw op 14/05/2011 en heb mijn eerste pas ook pas op 13 april. Ik ben helemaal niet bang dat het niet in orde zal komen, op enkele weken tijd kan er immers veel gebeuren.
|
|
Sarah
11-12-2010
|
20-9-2010 13:20:12
Hallow allemaal,
Heel erg bedankt voor alle bemoedigende woorden en de vele bevestigingen dat alles wel goed komt. Het was nodig!!
Groetjes,
Sarah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|