Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Berichtje aan Vicky

27-2-2006 18:09:57
Hey Vicky,

ik ben best wel geschrokken van Isabelle's reactie op jouw berichtje ivm de kinderen.

Ieder zijn eigen mening, en ieders mening moet gerespecteerd worden vind ik!!

Als het je een troost kan zijn: ik vind zeker niet dat je te veel je mening geeft. Volgens mij kan dat hier op het forum niet hoor!!!

Natuurlijk wil iedereen zoveel mogelijk reacties op hun berichtje. Ik toch zeker wel, en ik apprecieer elke reactie die er komt. Hoe meer meningen en ideeën hoe geslaagder je berichtje toch is! En ik vind jouw berichtjes meestal heel nuttig!

Dus ik zou zeggen, trek het je niet aan en blijf lekker meedoen op het forum hoor!

Ik ben er zeker van dat de meeste bruidjes er zo over denken. Dit is niet de plaats om gemene commentaren en bitsige, persoonlijke opmerkingen te plaatsen!

Groetjes,

Lindsay
06/05/06

Lindsay
6-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 389

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik27-2-2006 18:52:27

Hee vicky

Ik ben het ook met Lindsay eens, natuurlijk mag ook Isabella zeggen wat ze wil, maar ik vind het ook altijd leuk als er zoveel mogelijk meningen gegeven worden!
Zeker blijven doen en niet zoals jij in je antwoord naar isabella schrijft alleen maar reageren op dingen die op jou betrekking hebben.... wij hebben ieders hulp en adviezen nog hard nodig! groetjes nathalie 28/07/06

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik27-2-2006 19:28:02

helaba,

ik deel zeker hier de mening! Vond trouwens de reacties van Isabella der vrij ver over, maar ja, ieders zijn mening zeker!
Men kan met zijn kinderen langskomen tijdens de kerkdienst ofzo en daarna iets laten afgeven bij het buitenkomen das altijd leuk. Maar ge neemt uw kinders toch niet mee naar een avondfeest, hallo, kzou het zelfs nog ni durven voorstellen !!

Maar soit, voor ik hier ook word aangevallen,
Vicky blijf vooral doen waar je mee bezig was, het zijn allemaal zeer bruikbare tips die je ons geeft, doe zo voort zou ik zeggen.

Veerle
23/09/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-2-2006 20:30:25

Hey

BEDANKT! Ik was al aant denken dat iedereen vond dat ik mij teveel moeide op het forum.

Ben blij dat dit toch niet het geval is.

Lindsay, je berichtje heeft me echt deugd gedaan, want ik was een beetje triestig!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-2-2006 21:14:00

Hey meid,

ik ben een paar dagen niet on line geweest en heb blijkbaar heel wat gemist.

Maar amaai, ik hoop dat zulke aanvallen ons in het vervolg bespaard blijven.

Jij hoeft je helemaal niet te schamen voor je posts of deze te beperken... Iedereen gebruikt dit forum op zijn manier, maar het minste dat we van elkaar kunnen vragen is dat we beleefd blijven.

Ik denk dat het heel moeilijk is om je hieronder niet slecht te voelen, maar weet dat vele van de bruidjes jouw goede raad en ideetjes wél op prijs stellen.

Groetjes,
Lieve

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-2-2006 21:14:44

Heel graag gedaan Vicky. Ik voelde me zelfs in jouw plaats triest worden bij het lezen van die commentaar. Ik zou er zelf ook mee gezeten hebben.

En vanaf nu, alleen nog maar leuke berichtjes over de hopelijk mooiste dag van ons leven en de toffe voorbereidingen ervan!

Isabelle
17-6-2006
 Meld misbruik28-2-2006 8:28:34

Ik had mijn excuses aangeboden. Vicky had deze aanvaard dus ik begrijp niet echt waarom dit topic er dan nog bij hoefde ?

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik28-2-2006 9:41:02

Beste Vicky,

Ik ben ook van mening dat een forum er is om zo veel mogelijk reacties en commentaar te verzamelen. t' is juist leuk als er veel mensen op je berichtje reageren. Daarom tof dat jij en wat dat betreft ook vele andere regelmatig hun mening geven. Ik vind het zelf een beetje jammer en vervelend dat mijn vraag zo een hetse moest veroorzaken. Ik ben een al wat oudere bruid (34) en ik heb minder behoefte om in het middelpunt van de belangstelling te staan, eigenlijk is dat één van de dingen waar ik juist een beetje tegen op kijk. Mijn bekommernis gaat vooral uit naar anderen. Er zijn in ons geval tenslotte nog 148 andere mensen, die zich verheugen op een avond gezellig samen zijn en die vinden het huiluurtje van baby tijdens hun hoofdgerecht misschien helemaal niet zo prettig en dat is een bedenking die mijn vriendin eigenlijk zelf had moeten maken ....

Toch bedankt voor jouw en alle andere reacties, ik weet ondertussen wat ik zal doen.

groetjes ine

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik28-2-2006 9:55:43

hi Vicky!

Ik kom na maanden nog eens piepen op het forum en ik schrik me een hoedje! Jammer zeg dat hier nu harde woorden vallen ... Ik vond jouw nieuwsgierigheid naar mijn trouw en de tips die ik nadien nog van jou las altijd heel oprecht en zeker heel leuk. Echt zonde dat je daarvoor obsessief genoemd wordt.

Je trouwdag is zo iets speciaals en kostbaars, het is dan ook maar normaal dat je er veel tijd en energie in steekt. Ik vind het bewonderenswaardig dat je daarnaast nog eens anderen wil helpen en reageert op berichtjes (wat eigenlijk ook wel inherent is aan een forum; je zet geen berichtjes om je nadien te ergeren aan reacties, toch?!)

Dus 'k zou zeggen, aan jou en aan alle anderen op het forum, veel succes en plezier nog met jullie voorbereidingen ... en geniet ervan als het zo ver is!! (en degenen die zich dan al eens ergeren, bijt op je tong in plaats van de sfeer te verzuren!!)

Liefs
Gaelle
(165 daagjes getrouwd en soooooo happy :))

ilse
22-7-2006
 Meld misbruik28-2-2006 10:36:34

Hey Vicky

Ik vind dat je zeker moet blijven op het forum komen.
Ik heb dankzij jou al veel tips gekregen en veel gevonden.
Dus don't give up. Blijven komen.

Doei Ilse 22/7/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...