Terug naar overzicht
Hee vickyIk ben het ook met Lindsay eens, natuurlijk mag ook Isabella zeggen wat ze wil, maar ik vind het ook altijd leuk als er zoveel mogelijk meningen gegeven worden!Zeker blijven doen en niet zoals jij in je antwoord naar isabella schrijft alleen maar reageren op dingen die op jou betrekking hebben.... wij hebben ieders hulp en adviezen nog hard nodig! groetjes nathalie 28/07/06
helaba,ik deel zeker hier de mening! Vond trouwens de reacties van Isabella der vrij ver over, maar ja, ieders zijn mening zeker!Men kan met zijn kinderen langskomen tijdens de kerkdienst ofzo en daarna iets laten afgeven bij het buitenkomen das altijd leuk. Maar ge neemt uw kinders toch niet mee naar een avondfeest, hallo, kzou het zelfs nog ni durven voorstellen !!Maar soit, voor ik hier ook word aangevallen,Vicky blijf vooral doen waar je mee bezig was, het zijn allemaal zeer bruikbare tips die je ons geeft, doe zo voort zou ik zeggen.Veerle23/09/06
HeyBEDANKT! Ik was al aant denken dat iedereen vond dat ik mij teveel moeide op het forum.Ben blij dat dit toch niet het geval is.Lindsay, je berichtje heeft me echt deugd gedaan, want ik was een beetje triestig!GroetjesVicky09.09.06
Hey meid, ik ben een paar dagen niet on line geweest en heb blijkbaar heel wat gemist.Maar amaai, ik hoop dat zulke aanvallen ons in het vervolg bespaard blijven. Jij hoeft je helemaal niet te schamen voor je posts of deze te beperken... Iedereen gebruikt dit forum op zijn manier, maar het minste dat we van elkaar kunnen vragen is dat we beleefd blijven.Ik denk dat het heel moeilijk is om je hieronder niet slecht te voelen, maar weet dat vele van de bruidjes jouw goede raad en ideetjes wél op prijs stellen.Groetjes,Lieve
Heel graag gedaan Vicky. Ik voelde me zelfs in jouw plaats triest worden bij het lezen van die commentaar. Ik zou er zelf ook mee gezeten hebben.En vanaf nu, alleen nog maar leuke berichtjes over de hopelijk mooiste dag van ons leven en de toffe voorbereidingen ervan!
Ik had mijn excuses aangeboden. Vicky had deze aanvaard dus ik begrijp niet echt waarom dit topic er dan nog bij hoefde ?
Beste Vicky, Ik ben ook van mening dat een forum er is om zo veel mogelijk reacties en commentaar te verzamelen. t' is juist leuk als er veel mensen op je berichtje reageren. Daarom tof dat jij en wat dat betreft ook vele andere regelmatig hun mening geven. Ik vind het zelf een beetje jammer en vervelend dat mijn vraag zo een hetse moest veroorzaken. Ik ben een al wat oudere bruid (34) en ik heb minder behoefte om in het middelpunt van de belangstelling te staan, eigenlijk is dat één van de dingen waar ik juist een beetje tegen op kijk. Mijn bekommernis gaat vooral uit naar anderen. Er zijn in ons geval tenslotte nog 148 andere mensen, die zich verheugen op een avond gezellig samen zijn en die vinden het huiluurtje van baby tijdens hun hoofdgerecht misschien helemaal niet zo prettig en dat is een bedenking die mijn vriendin eigenlijk zelf had moeten maken ....Toch bedankt voor jouw en alle andere reacties, ik weet ondertussen wat ik zal doen. groetjes ine
hi Vicky!Ik kom na maanden nog eens piepen op het forum en ik schrik me een hoedje! Jammer zeg dat hier nu harde woorden vallen ... Ik vond jouw nieuwsgierigheid naar mijn trouw en de tips die ik nadien nog van jou las altijd heel oprecht en zeker heel leuk. Echt zonde dat je daarvoor obsessief genoemd wordt. Je trouwdag is zo iets speciaals en kostbaars, het is dan ook maar normaal dat je er veel tijd en energie in steekt. Ik vind het bewonderenswaardig dat je daarnaast nog eens anderen wil helpen en reageert op berichtjes (wat eigenlijk ook wel inherent is aan een forum; je zet geen berichtjes om je nadien te ergeren aan reacties, toch?!) Dus 'k zou zeggen, aan jou en aan alle anderen op het forum, veel succes en plezier nog met jullie voorbereidingen ... en geniet ervan als het zo ver is!! (en degenen die zich dan al eens ergeren, bijt op je tong in plaats van de sfeer te verzuren!!)LiefsGaelle (165 daagjes getrouwd en soooooo happy :))
Hey VickyIk vind dat je zeker moet blijven op het forum komen.Ik heb dankzij jou al veel tips gekregen en veel gevonden.Dus don't give up. Blijven komen.Doei Ilse 22/7/2006