Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips huwelijksreislocaties

19-9-2010 13:00:21
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 2 juli en mijn vriend volgt ook het bouwverlof... wij zijn dus eigenlijk verplicht om in het duurdere hoogseizoen te plannen.
Heeft er iemand tips over huwelijksreisbestemming waar men in de zomer naartoe gegaan is en waar het aangenaam is van temperatuur, prijs, ...

Wij hadden zelf het gedacht om West-Amerika te gaan verkennen maar als ik zo lees gaan de temperaturen in juli daar soms tot 50°!! Is er iemand al in die regio geweest in juli? Hoe was dat voor jullie?
De ticketprijzen zijn ook al direct dubbel zo duur...

Dus, ideeën: laat maar komen!!

rebecca
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 507

eveline
16-7-2011
 Meld misbruik19-9-2010 17:28:29

Hoi,

Wij trouwen 16juli en zitten ook vast aan het bouwverlof.... Ik ben toevallig gisteren bij het reisbureau al eens gaan horen en idd behoorlijk prijzig! Dus ik zit met dezelfde vraag :-)

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik19-9-2010 22:08:29

Hallo,

Ook wij zitten met het probleem van hoogseizoen en bouwverlof...
De ideeën zijn ook voor ons welkom :D.
Ik dacht mss vlucht en hotel zelf te boeken!? Mijn vriendin heeft dit gedaan en je bespaart blijkbaar veel geld... = 1ste tip :P.

XxX

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik19-9-2010 22:15:58

Heyla,

Wij zijn van eergisteren terug van onze huwelijksreis doorheen West-Amerika. 1 woord: DOEN!! Het was onze mooiste reis ooit, werkelijk onvergetelijk!!

Nu, het was er idd warm, Las Vegas, Grand Canyon, Death Valley, ... allemaal rond de 40 graden. Enkel in Yosemite en San Francisco hadden we wat minder weer, alléja, SF was rond de 22° maar was wat anders dan we gewoon waren ervoor :-). Los Angeles was rond de 25°, was wel het einde van onze reis.

Ik vond Amerika zelf wel duur, als je eens iets deftigs willen eten en geen Burger King of zo dan lig je wel aan veel geld. Maarja, we waren op huwelijksreis dusja, we hebben er eigenlijk niet achter gekeken. Ik wacht op de rekening van onze Mastercard om te weten hoeveel we precies verdaan hebben, maar onze reis zelf, dus vluchten + auto + hotels kostten 3000 euro voor 17 dagen.

Mocht je vragen hebben, laat zeker weten, ik vertel er graag over :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums