TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
11-6-2011
|
19-9-2010 14:05:21
Dat ziet er voorlopig in orde uit voor ons...feest gaat door in Salons Caipirinha! Hopen op mooi weer dus ;-) Zijn er ook al 2 geweest voor een huwelijksfeest en dat was ook heel goed dus eigenlijk maken we ons daarover geen zorgen!
Bij het overlopen van de menu kunnen we ook voor de optie walking dinner (voor voorgerecht, soep...) en dan hoofdgerecht/dessert aan tafel kiezen, een beetje combinatie van beide dus. Lijkt me wel tof, mijn voorkeur lag ook bij walking dinner en m'n vriend zou toch eerder voor een 'klassiek' avondfeest gaan (aan tafel dus) dus dit lijkt me wel een compromis ;-) Iemand daar al ervaring mee?
Groetjes,
Els.
|
|
Peggy
13-8-2010
|
19-9-2010 17:09:58
hey evelien,
dat bij salons caipirinha van min 100 gasten daar bedoel je de zaterdag mee zeker? want als je u feest op vrijdag geeft is dit niet nodig
grtjes
ons feest was daar en het was dik in orde, ik heb niks negatiefs te zeggen over deze zaal en het eten...
|
|
Evelien
1-9-2012
|
19-9-2010 22:37:47
Hey Peggy,
Ja inderdaad, enkel op zaterdag :-) Maar wij willen ons feest zowiezo op een zaterdag geven, vandaar dat ik niet verder gespecifieerd had :)
Wij hebben vandaag een optie genomen op Salons Caipirinha. Zijn er zelf nog niet naar een feest geweest maar hebben al zovl positieve reacties gelezen en gehoord en we vinden de zaal & de eigenaars super, dus vandaar.
Groetjes,
Evelien
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
19-9-2010 23:00:22
Hey dames,
we hadden 14 dagen geleden ons huwelijksfeest in het Geuzenhof, ik kan alleen maar zeggen dat voor ons én onze genodigden het een superfeest was!
Prima kwaliteit en prijsverhouding, zéér vriendelijke mensen, we hadden een 'walking diner', receptie was buiten op een mooi, aangenaam terras, goede service door het aanwezige personeel, er werd constant bijgevuld, niemand heeft moeten wachten neen toplocatie met topservice. Wat betreft de 'hogere' prijsklasse? Niets van gemerkt, we hadden een budget per persoon en daar hebben ze naar voorgesteld. Wat betreft de centrale dansvloer, niets dan voordelen want dan hebben de mensen die niet dansen en liever een praatje slaan geen enkel negatieve invloed, geen storend hoog geluidsniveau en niemand hoeft te roepen tegen niemand. We waren heel gelukkig met de keuze en we kunnen dit alleen maar aanbevelen. Ieder zijn keuze uiteraard maar een op een forum als deze deel je graag je ervaringen met iedereen en dat kan alleen maar voordelen hebben.
Veel plezier nog met de komende voorbereidingen en maak er een zeer mooie huwelijkisdag vabn en ik kan het echt beamen, GENIET ervan een hele dag lang want hij is voorbij nog voor je het weet greetz Fabienne
|
|
Evelien
1-9-2012
|
20-9-2010 7:09:55
Hey Fabienne,
Proficiat met je huwelijk!
Het Geuzenhof is heel lang ook onze nummer 1 geweest vanwege de prachtige zaal en de vriendelijke eigenaars. Bovendien was het eten in het restaurant ook heel lekker. Ik kan me dus best voorstellen dat jullie feest daar super was!
Wat betreft de hogere prijsklasse, dat is dan vooral in vergelijking met bvb De Snip. We hebben in alle zalen een "keuzemenu" samengesteld met de gerechten die we graag wouden, en dan kwam het Geuzenhof duurder uit. Maar als je natuurlijk al een iets hoger budget hebt om te beginnen, heb je daar helemaal geen last van hé :-).
En wat het genieten van De Dag betreft, dat zullen we zeker doen ;-) Maar eerst nog veel werk!
Groetjes,
Evelien
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
21-9-2010 21:51:28
Merciekes, een uitgebreider verslagje op het algemeen forum!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|