Terug naar overzicht
Hoi Thalissa Bij La Tiara in Antwerpen kan je mooie trouwjurken huren. Een echte aanrader, ik heb zelf mijn trouwjurk er gekocht... Heel goede service en uiterst vriendelijk! La Tiara bruids- en avondkledij - verkoop en verhuur Minderbroedersrui 60 2000 Antwerpen Tel +32 (0)495 / 20 32 12 Email info@latiara.be Open van 10u00 tot 18u00 doorlopend. Gesloten op zondag & maandag. Buiten de openingsuren enkel na telefonische afspraak www.latiara.be
Minderbroedersrui 60 2000 Antwerpen
Tel +32 (0)495 / 20 32 12 Email info@latiara.be
Open van 10u00 tot 18u00 doorlopend. Gesloten op zondag & maandag.
Hoi Sara, Ook enig idee van de huurprijzen? Groetjes
Hoi! Bij ziri in Merksem. Je moet maar eens kijken op de site: www.ziri.be De huurprijs is 300 euro. Ik ben er geweest en ze zijn heel vriendelijk. Het nadeel van huren is wel dat soms niet alles zit zoals zou moeten omdat het niet op maat gemaakt is. Daarom heb ik het mijne uiteindelijk toch gekocht. succes!!
Hey Thalissa Geen idee, maar bel ze gewoon even vrijblijvend op. Ik zelf ga er volgende woensdag naartoe om mijn kleed nog eens te passen, wil het altijd wel eens vragen. Veel van hun huurkleedjes zijn ook nog nieuw, dus dan heb je toch een beetje het gevoel dat het kleed van jou alleen is ;-) Grtjs Sara
Hoi, ik trouw in september en zou ook het liefst een kleed huren, ik volg het hier mee op en als ik zelf iets vind, zal ik het laten weten :) Chloë