TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
21-9-2010 20:51:39
Hey,
Wij nodigen vrienden uit op het dinner en avondfeest en collega's op de receptie. Zo wordt dit bij ons opt werk meestal gedaan :-). Bij mijn ma (wel lang geleden maar toch :-p) was het de gewoonte dat alle collega's ook naar het dinner en avondfeest gevraagd werden. Het is dus een beetje afhankelijk van werk tot werk denk ik, en ook van wat je zelf wilt natuurlijk ;-).
(Goede) vrienden nodig ik wel uit op het dinner en avondfeest omdat zij toch wel voor het meeste plezier en ambiance zorgen ;-).
Groetjes,
Evelien
|
|
Sarah
1-10-2010
|
21-9-2010 23:41:53
Het is ook een beetje afhankelijk hoe close je bent met je collega's en het aantal. Werk je ergens maar met vier, dan kan je ze eventueel uitnodigen, maar als je met 50 personen werk, is dat misschien wat prijzig. Het gebeurt wel. Binnenkort zouden we dit moeten doen, maar we trouwen zelf de dag ervoor.
Mijn vroegere collega's (waar ik graag heb mee samengewerkt) heb ik uitgenodigd vanaf dessert en dansfeest. Het zijn ook fuifers. Terwijl mijn collega/klanten wat ouder zijn, heb ik uitgenodigd voor receptie. Zolang ze elkaar niet kennen, kunnen ze niet jaloers worden. Probleem is echter wanneer je bepaalde wel uitnodigd voor avondfeest en anderen enkel voor receptie.
Ga gewoon voor jezelf na wat die collega's voor jou betekenen.
|
|
angela
2-10-2010
|
22-9-2010 6:18:23
WIJ NODIGEN DE COLLEGA'S VAN DE DIENST WAAR WE WERKEN UIT OP RECEPTIE EN AVONDFEEST
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
22-9-2010 8:15:57
Hey!
Wij doen geen apparte receptie, dus voor ons is het makkelijk :)
Vrienden en collega's zijn welkom op het avondfeest.
Ik moet erbij zeggen dat we beide niet zoveel collega's hebben
(ik 5, hij 7) en dat we de collega's dus uitnodige met partner.
Heb al vaak horen zeggen dat als je veel collega's hebt en ze op het avondfeest uitnodigt, dan vraag je ze zonder partner.
Tjah, als het ongeveer 80euro per persoon is, zullen ze dat waarschijnlijk wel begrijpen!
Maar meestal worden collega's uitgenodigt voor de receptie of als er geen is, dan houden sommigen een kleine receptie op het werk....
succes!
|
|
Sarah
28-8-2010
|
22-9-2010 8:50:17
Ik heb toch al een mooie bende collega's (25tal) en zij waren (zonder partner) vanaf het dessert uitgenodigd. Dus niet voor heel het diner, maar wou ze er toch graag bij voor de ambiance op de dansvloer. Mijn (ondertussen) man ;) heeft maar een 4tal collega's (met partner) uitgenodigd en die waren gevraagd vanaf het diner omdat het maar zo'n klein groepje was. Goede vrienden waren bij ons allebei voor het diner gevraagd. Uiteindelijk heb ik aan hen vaak meer dan aan bvb nonkels van mij, en bij mijn vriend is dit nog meer van tel, dus we wouden hen echt wel voor het hele feest er bij hebben. Hopelijk helpt dit :) Maar uiteindelijk moet je gewoon je eigen gevoel volgen, hoor. Groetjes en veel succes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-9-2010 18:38:56
Mijn dichtste collega's (parallelcollega, duopartners en directeur) en hun partners waren uitgenodigd op ons dansfeest met dessertenbuffet op vrijdagavond.
Iedereen (dus alle andere collega's met hun partners + deze collega's nogmaals) was uitgenodigd op onze receptie op zondag. Zo viel het dus niet op dat sommigen 'anders' waren uitgenodigd dan anderen... Het zou vreemd zijn moesten de dichtste collega's plots ontbreken op de receptie...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|