Terug naar overzicht
Kan je de prijzen geven? Ziet er tof uit!
Hey Emmy Ik zou ook de prijzen wel eens willen weten :-) Je mag het mij altijd mailen, katja.en.willem@skynet.be
Heb ook de mail en prijzen gekregen. Vind ze toch serieus duur. Denk dat wij het zelf gaan doen!
er is nog een hoor catering Prestige.
Het is 395 euro voor: het busje met 2 obers en alle benodigdheden (glazen, ijsemmers, bediening) en 4 statafels. De drank kan je zelf doen, doe je dit niet dan rekenen ze ongeveer 100 euro voor 10 flessen, dus wij doen de drank zelf !!!! Is inderdaad niet goedkoop maar is voor ons toch goedkoper dan een receptie te doen aan onze feestzaal. Zou toch een 1000 euro verschil zijn. Ze rekenen overl toch zeker 22 euro/*man voor ee receptie. We zouden dan dit feestbusje na de viering doen en ook een ijskarretje. Vind het een leuk idee en iets anders en beetje losser. We zoeken eigenlijk gewoon een alternatief voor een dure receptie en wilden oorspronkelijk geen receptie. We nodigen 's avonds echt alleen famillie en close vrienden uit, maar wat dan met de andere mensen en bv collega's, vandaar dit idee.Wat vinden jullie of enig ander idee? Pf t begint allemaal op te lopen. Ik wilde nooit boven de 10000 euro gaan maar amai. Lieve groetjes Emmy
weet ji of ze een vergunning aanvragen aan de stad om aan de kerk te staan? Een vriend van ons gaat iets te drinken geven na de kerk en ik vraag me af of dit angevraagd moest worden ...
Hey Emmy Wij doen hetzelfde hoor. We gaan via Saillart een cavabar nemen en dit doen we vlak na ons kerkelijk huwelijk. Moeten uiteraard wel vergunning aanvragen aan de gemeente. Want receptie via de zaal vonden we toch ook net iets te duur en nu krijgen de gasten wel cava en fruitsap en mss wat fingerfood, maar dat zal het zijn voor receptie... Btw de feestzaal ligt vast en we gaan toch voor het outfort in Hoboken. Grtjs!! Sara
Hey Sara, Goed dat je dat zegt ivm vergunning, eum sorry maar waarom is dat eigenlijk nodig? Ja klinkt dom nu he, weet het hihi. Leuk dat je zaal vast ligt he, geeft zo al een andere dimensie aan de voorbereiding he. Ik vond een gewone receptie ook echt te duur, het loopt zo al genoeg op. We hebben een klein kerkje gevonden in Mortsel, wij wonen in Berchem. Nu hopen dat we daar een viering mogen doen. Rond het kerkje is er zo nog wat "groen", zou goed zijn om daar de mensen te laten "staan". Maar ja, het kan zijn, als we er al mogen trouwen omdat we niet van Mortsel zijn, dat ze zeggen:na de viering, hup allemaal weg en geen 100 man die er nog blijft voor 2 uurtjes. Dus afwachten. Anders weet ik niet goed wat te doen hoor. Een viering in een park of zo is heel mooi en leuk, maar wat als het regent en dan moet je weer vanalles beginnen huren:stoelen, tafel, eventueel een shelter dus ja Ik ga denk ik 1 van de weken eens naar La Tiara. Heb er al eens naar gebeld en die Mevr was echt heel vriendelijk. Ik moet eigenlijk nog wel 10 kilo verliezen, maar ga toch al eens kijken. 1 maat moet ik kwijt tegen eind december en de ander maat tegen de trouw hihi. Ben veel bijgekomen door zware medicatie maar ja, zal wel lukken zekers. Jij gaat dan een cava bar doen aan de kathedraal; wauw, je gaat wel bekijks hebben, tof. Ik moet nu gaan werken, niet veel zin vandaag. Tot later he Emmy