Terug naar overzicht
heey , ik vind you are van dolly parton heel mooi maar dan wel in de versie van natalia!! echt super mooie tekst , kzou die zelf heel graag als openingsdans hebben maar menne vriend die vind het maar nx ! groetjes
Wij hebben Live: they stood up for love
Wij hadden Into my arms van Nick Cave
Marco Borsato : ik hoor bij jou (van zijn laatste cd).
ik had you belong te me van anastacia en eros ramazotti
wij hebben er niet lang moeten over nadenken Jan Smit Als de nacht verdwijnt we zochten iets nederlandstalig en ik moet zeggen heel leuk om op te dansen. We hebben dan ook een uurtje les gevolgd
Wij gaan: nothing's gonna change my love for you van glenn medeiros nemen.
wij willen iets origineels, mijn ex-collega heeft een salsa gedanst op het liedje suavemente (kweet nie juist hoe je het schrijft hehe) en dat was super sjiek! wij dachten aan het liedje Jai Ho van The Pussycat dolls met die Indische man. We zullen wel nog een dansje ofzo moeten verzinnen erop :p
wij nemen From This moment van Shania Twain en Bryan Adams
Wij vinden tot nu Everything van Michael Buble mooi
ons openingslied was She van Elvis Costello (bij de meesten bekend van de eindgeneriek van de film Nothing hill). Wij vinden dat een prachtig lied! veel succes met de keuze
Ook een gewoon googlelen naar "openingsdansen"...overal wel wat titels te vinden. grtz www.discovideo.be
Wij hadden "Ik heb je lief" van Stef Bos
Wij kiezen Wonderfull tonight van Eric Clapton!
Wij gaan een mix doen... Ik zou graag starten met een stukje salsa (omdat we samen salsalessen volgen), daarna een losser liedje zoiets als 'the way you make me feel' van MJ of een rapliedje ofzo met een romantische tekst (dat is toch wel een vereiste) en dan eindigen met een slow en een kus ;) op your song van Elton John (ook wel bekend uit Moulin Rouge, maar dat is dan een andere versie, wij willen het origineel van Elton John). Dat laatste omdat ik toen we nog maar net samen waren dit liedje naar hem heb opgestuurd... :)! Succes met het kiezen van de liedjes Sharon
wij hadden 'I can't help myself' van The Four tops een toffe swing
We hebben nog geen zaal of kledij,maar ons openingslied staat wel vast: You're still the one van Shania Twain. het kon eigenlijk over onze relatie gaan:mijn vriend is 11 jaar jonger,ik was gescheiden en had 2 kinderen toen onze vriendschap liefde werd.Veel van zijn "vrienden" en zijn ganse familie(incl zijn moeder)geloofden er niet in en probeerden ons uit elkaar te drijven.Maar wij hielden vol;hij brak met zijn familie,vrienden en moeder en 3 jaar(een miskraam en gezonde baby later) zijn we nog steeds samen. We hadden ook nog een ander liedje,maar daar valt niet zo makkelijk op te dansen. 'K zyn zo blye van de Nihillisten(een plaatselijk hiphop groepje die songs maakt in het dialect):prachtige tekst over hoe je elkaar begrijpt zonder woorden.
Bij ons zal het waarschijnlijk "Perfect Day" van Lou Reed worden