Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautjes kindjes aan de kerk

28-2-2006 23:05:35
Hallo Allemaal
Hoeveel geschenkjes voor kindjes voorzien jullie bij het buiten gaan uit de kerk?
Wij hebben er nu een 35 tal maar ik begin te twijvelen of dit wel genoeg is?
Groetjes Ellen
users.poink.be/ellenenwim

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 391

Evi
2-9-2006
 Meld misbruik28-2-2006 23:37:15

Hey Ellen,

Ik ben begonnen met een lijst te maken van al de kindjes die ik ken (kindjes in de familie, van collega's, vrienden, ...). Op basis van die lijst ben ik van plan om cadeautjes te voorzien (natuurlijk plus een aantal extra voor de eventueel niet voorziene kindjes).

Groetjes
Evi

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik1-3-2006 9:12:21

welke geschenkjes voorzien jullie?

wij zijn van plan om bellenblazers te nemen met een snoepzakje aan.

moet alleen ook nog eens tellen hoeveel ik er nodig heb

Mieke
13/05/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-3-2006 9:19:46

Hey

Voor de geschenkjes zou ik zeggen, beter te veel dan te weinig. Die dingen kosten nu ook niet zoveel (zeker in vergelijking met al de rest), en het zou spijtig zijn als je er te kort zou hebben. En de overschot eet je gewoon zelf op (als het snoepjes zijn natuurlijk).

Dus ik zou zoals Evi zegt eens tellen hoeveel kindjes je verwacht en dan nog wat extra nemen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik1-3-2006 18:13:27

Ik heb ook eens geteld en ik kwam eigenlijk aan niet zoveel kindjes. Dus wij hebben dertig snoepzakjes voorzien. Hopelijk genoeg!

Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...