Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan debra

1-3-2006 10:25:13
Wij hebben priester Marc Pollet en Jullie priester Stefaan (die nieuwen) hé? Priester Marc Pollet vond dit helemaal niet er g en jullie priester is ook een moderne priester hé dus ik denk dat eeuwigheid van Clouseau wel zal kunnen.
Groetjes
Ellen

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 611

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik1-3-2006 10:42:30

Hey Ellen,

Idd onze priester is dien nieuwen. Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan. Hij is heel sympathiek, heb er een heel goed gevoel bij! Hij heeft echt wel oog dat het koppel die dag in de kijker staat. Want een vriendin van mij gaat in de kerk zingen en het eerste wat hij zei is dat het eenvoudig moest zijn! Dat de mensen niet teveel naar haar kijken, ze moeten naar het koppel kijken zei hij.
Zal het hem eens vragen i.v.m eeuwigheid want het is een heel toepasselijk nummer e.

P.S kan je mij het telefoonnummer van Priester Marc eens bezorgen want mijn ventje moet nog naar hem voor z'n geboorteakte.

Grzt Debra
11/08/06

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik1-3-2006 11:48:34

Heilaba
het telefoonnummer van Priester Marc Pollet: 050/788526
voila
groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...