Terug naar overzicht
Hey Amber, ik trouw op 9 oktober..kan jij trouwen op een zondag? Het is écht spannend aan het worden é..:-) Proficiat!
Hey Amber en Wendy, ik trouw op 8 oktober en de zenuwen zijn al alom aanwezig! We hebben nog een aantal kleine dingen te regelen. Maandag mag ik mijn kleed ophalen.....ben eigenlijk benieuwd! groetjes!
hey kon het dan toch trouwen op 10/10/10?? eigenlijk wou ik dat ook..... :-) ( is men verjaardag dan en vond het wel speciaal ) maar we dachten dat het niet zou lukken op een zondag vandaar dat we het in het midden van de winter gezet hebben veel succes en maak er een onvergetelijke dag van!! groetjes
@ Marleen&Wendy: yep yep speciaal aangevraagd aan de gemeente ! Wel 3weken moeten wachten maar goedgekeurd ! @ Kelly: ja spannend ! mijn kleed hangt al midden september thuis te pronken. Heb er al alle dagen eens naar gekeken en kan bijna niet meer wachten om het aan te doen ! Jaja, die zenuwen hé ! Maar alles komt goed !!! Grtjs !
Hoi Amber,wat een speciale dag !!!Wij wilden dit ook, maar gingen ervan uit dat het toch niet zou kunnen voor het gemeentehuis.... Mijn vriend heeft me op 09/09/09 gevraagd, dus had 10/10/10 wel leuk geweest.Ontzettend veel succes, maar vooral veel plezier!Laat ons allen duimen voor mooi weer !