Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

2-10-2010 13:50:12
Hallo!

Heeft er iemand tips voor winkels of websites met kledij voor bruidskindjes?
Zowel de kindjes van mijn zus als de kindjes van mijn schoonzus zouden bruidskindjes zijn...
Mijn zus ziet zelf nogal graag "mini-trouwkleedjes" en mijn schoonzus wil dat ze de kleren nog kunnen verdragen.

Nogal uitersten dus :-)

Het zou dus iets tussenin moeten zijn: feestelijker dan normaal maar ook niet over the top zodat het op andere momenten ook nog gedragen kan worden.
Voor de 3 meisjes zou ik wel graag een mooi kleedje zien. Voor de 2 jongens moet het geen echt kostuumpje zijn, maar een strikje erbij ofzo maakt het wel meer af.

Iemand ideeën of tips?

Dankjulliewel alleszins!!

Groetjes

Rebecca

rebecca
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 932

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik2-10-2010 16:19:06

Bij Floris in Beernem doen ze suitekledij voor kindjes. Nieuwe collectie is wel pas eerste week van januari in de winkel.

rebecca
2-7-2011
 Meld misbruik2-10-2010 16:33:02

dank je voor de tip :-)
Beernem is heerlijk dichtbij ook!

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik3-10-2010 14:34:54

Hey,

Ik heb een paar links:
http://www.suitsyouwell.com/
http://www.littleflowers.nl/

We weten ook nog niet waar we ze gaan kopen of laten maken?
Ik heb 3 meisjes.

XxX

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik6-10-2010 11:01:36

ga ook zeker eens in de offerandestraat in antwerpen kijken! van die mini buruidskleedjes, superschattig! in verschillende maten en kleuren! Rond de 15 euro, ook kostuumpjes voor de jongens 15 euro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...