TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
chrisje
5-8-2011
|
3-10-2010 11:20:20
Hey Liesbeth,
Ik ben vertrokken naar de bruidswinkel met een kleed in gedachten, zwarte rok met witte top met halter met witte en zwate rozen van Linea, gewoon prachtig vind ik,
aangekomen daar, yes dat was hem net die ik wilde, vol joleit paste ik hem en vond hem prachtig maar toen ik in de spiegel keek, neen help niet mijn ding toen ik hem aanhad leek hij echt niet voor mij gemaakt, ik sta er niet mee.
Ik vind hem nog steeds prachtig maar niet op mijn lichaam, zou zeggen eerst aanpassen dan zie je het pas echt of die voor jou iets is of niet!!!
Vell succes..
|
|
Carmen
20-10-2010
|
3-10-2010 14:14:58
Hey,
Ik heb zelf een jurk laten maken door een zeer goede vriendin van mij. Het is wit, maar afgewerkt met zwarte kant. Ik vind hem echt mooi. Dus waarom niet? Als jij je er maar goed bij voelt!
grtjs
|
|
Karlien
27-8-2011
|
3-10-2010 14:33:13
Beetje zelfde idee... Enorm veel zwart en wit. Ik weet ook niet zo goed wat ik er moet van denken. Eind november ga ik voor de eerste gaan passen en we zullen wel zien of het iets voor mij is of niet... Heb tot hiertoe nog niet echt zoiets gezien waarvan ik dacht 'waaaw'... Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-10-2010 19:18:01
Idd, passen en dan zien...
Ik twijfelde tussen 2 kleedjes: een klassiek wit en een modern van Linea met zwarte rok en witte top. Omdat ik niet direct kon kiezen, zijn we nog naar een andere winkel gereden en daar heb ik mijn jurk gevonden: ook van Linea, maar dan een witte top met ijsblauwe rok. Als het dé jurk is, weet je het wel als je hem aan hebt! ;-)
|
|
Kim
21-5-2011
|
3-10-2010 19:39:38
Zelfde hier .. Ik vind een bepaald kleedje van Linea héél mooi (met de zwarte rok, witte top en zwart schouderbandje aan 1 kant) maar ik heb het eigenlijk niet zo voor die zwart wit combi .. Weet iemand of ze die rokken ook gewoon in neutralere kleuren hebben of niet? ..
|
|
Femke
26-2-2011
|
3-10-2010 20:11:35
Je moet dat zelf weten. Ik ben er zelf helemaal voor te vinden en heb een zwart-witte combinatie uit de collectie 2010 gekozen (meer geef ik hier niet weg omdat niemand nog van iets weet). Ik stond niet met een wit kleed, maar de combinatie zwart-wit stond mij prachtig! In de nieuwe collectie heb ik nog niet de klik gehad die ik met mijn jurk had.
Als je in het dagelijks leven graag zwart draagt en je van jezelf vindt dat je er heel mooi mee staat, dan is er veel kans dat je in zo'n bruidsjurk prachtig zal staan! Laat je vooral niet 'intimideren' door anderen als je valt voor een zwart-witte combinatie! Het is apart, maar dat mag toch ook eens ;-) ?
Veel succes in de zoektocht!
|
|
Marita
|
7-10-2010 15:05:55
Hallo Liesbeth,
de zwart-witte of volledig zwarte bruidsjurken zijn helemaal in en staat sommige bruiden dan ook zeer mooi. In ieder geval moet jij je op en top goed voelen in de jurk. Het enige dat je kan doen, is gaan passen en zien of het je echt staat. Bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben we heel wat zwart-wit-combinaties (veel of weinig zwart of wit) maar ook prachtige jurken volledig in 't zwart.
Opendeurdagen 16 en 17 oktober (10-18u) met een statische modeshow van 100 bruidsjurken
Nog veel succes met je voorbereidingen! Marita (www.bruidsparadijs.be )
|
|
Ariane
22-7-2013
|
8-10-2010 15:25:51
Dat hangt af van het model hé: er zijn mooie en lelijke kleedjes in zwart-ivoor.
Kijk eens bij www.jarice.com of bij www.rembo.be
|
|
Nancy
2-10-2010
|
14-10-2010 22:23:42
Hey Liesbeth,
Ik ben voor zwart/wit gegaan en geen minuut spijt van!! (kleedje van oni onik 2011)
grtz
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|