Terug naar overzicht
hey evelien je hebt een goede keuze gemaakt ons feest was daar ook en het was dik in orde!!!
Hey Peggy, Tof! Hoe meer positieve reacties, hoe liever dat we het hebben! ;-) Zelf hebben we er immers nog geen feest meegemaakt maar alle reacties hier zijn zo positief! En we hadden direct echt een goe gevoel dusja ;). Groetjes! Evelien
Hoi Evelien, Ik kan zeker en vast beamen dat je een heel goede keuze gemaakt hebt. Wij hebben op 18/09/2010 ons huwelijksfeest daar gehad en alles was prima in orde! Van het begin tot het einde. Iedereen was laaiend enthousiast, we krijgen nu nog steeds heel goede reacties van de genodigden. Dus relax, je hoeft je daar niets aan te trekken, alles is super georganiseerd! Groetjes Barbara
Hey Barbara! Heel leuk om dit te horen!! Proficiat met je huwelijk ;-). Bedankt! Groetjes, Evelien
Hallo, Ik ken de zaal ook niet en heb ze via dit forum de eerste keer gezien. Kan er mij nog iemand wat meer foto's van de zaal bezorgen? dank bij voorbaat. Groetjes Sylvie
Evelien, heb jij toevallig een prijslijst van caipirinha salons? zou je die eventueel kunnen doormailen op peelman.heidi(aap)gmail.com ? zijn jullie langsgeweest bij Hof ten velden in Baasrode ook? groetjes