Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat indien je liever geld hebt dan kadoos?

5-10-2010 15:09:54
Aangezien wij al 8 jaar samenwonen hebben we geen keukenapparaten, meubelen e.d. nodig.

Graag willen we aan de genodigden €-kes vragen , maar hoe pakken we dat aan zonder de mensen te chockeren?
Hoe vermelden we dit op de uitnodigingen?

Moet ik een doos zetten? Moeten we ons rekeningnummer op de uitnodigingen zetten?

Hoe hebben jullie het aangepakt?

HELLLLLUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPP

niki
27-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 474

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-10-2010 15:17:44

Hey,

Ik ben van plan een klein gedichtje op de uitnodiging te zetten. Laatst was er hier al zo'n forumbrrcht over: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=280551&subject=centjes

wij zetten dan het rekeningnummer erbij en een envelopje, dan kunnen de mensen kiezen wat ze willen doen.

Goedele
16-10-2010
 Meld misbruik5-10-2010 18:22:21

Hallo,

Wij hebben gewoon gezet:

Cadeautip, dan een evenlopje en dan ons rekeningnummer.

Er is, bij mijn weten, niemand die daar aanstoot aan heeft genomen. Iedereen weet dat wat al jaren samenwonen en dat het vooral geld is dat we kunnen gebruiken.

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...