Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

IK HEB MIJN KLEEDJE BESTELD !!!!

5-10-2010 17:35:25
Dag bruidjes,

Ik zou het willen uitschreeuwen: ben vandaag naar Le Chapeau geweest en heb daar mijn kleedje gekozen. Ik wist al vrij goed wat ik wilde, maar het aanzien is toch wel anders hoor.
Het is een Linea Raffaelli geworden !!!
Heb ook al alle andere datums voor volgende passen en afhalen besproken en vastgelegd, dat is al geen gebel niet meer.
Haddenjullie dit ook: heel blij zijn en dan toch zo even twijfelen??? Raar gevoel. Ach er is zo veel mooi he, maar als je het aanhebt en je op dat moment straalde, zit het goed
Lieve grtjs
Emmy

Emmy
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1012

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik5-10-2010 18:29:35

Dag Emmy,

ik heb sinds gisteren mijn kleed hier aan de kast hangen en om eerlijk te zijn: ik twijfel ook hoor! Ben ik daar niet te dik mee, te klein? Ga zo maar verder...

Mijn kleed is ook van LR maar ik heb een suitekleed gekozen aangezien we enkel voor de wet trouwen.

Groetjes

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik5-10-2010 18:36:24

Hey Emmy,

Ik had hetzelfde gevoel!
Je ben niet alleen hoor als dat een troost mag zijn.

XxX

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik5-10-2010 19:06:26

@ Kelly: amai Kelly, je kleedje al thuis, hoeveel keer heb je het al terug aangehad hihi. Ik heb juist dezelfde gevoelens, niet te dik (daar moeten nog zekers 10 kg af maar heb nog tijd), niet te klein. Ze zeggen dat perfectionistjes juist meer twijfelen dan de anderen. LR is gewoon mooi he. Tegen mij zeiden ze dat LR er even uit is geweest omdat iedereen zo direct kan zien:het is een LR, maar dat het terug in de lift zit.

@Kim: dank je wel voor de geruststelling hoor, doet toch goed te horen dat ik er nit alleen mee zit. Dan hebben we toch al vrij rap ons kleedje he, ik dacht zo rond december/januari, maar heb t ineens besteld en niet gewacht op de rest dat nog binnenkomt.

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik5-10-2010 19:14:04

Mijn kleedje komt ook van le chapeau :-)
Gewoon genieten van je kleedje, ik heb zelfs op youtube een filmpje van de modeshow van de collectie van mijn trouwjurk... iedere keer dat ik dit filmpje bekijk word ik verliefder op mijn kleedje :-)

mariella
3-6-2011
 Meld misbruik5-10-2010 21:12:55

haha... waaw, wat ben ik blij dat ik niet de enige ben met dat gevoel! Mijn kleed was prachtig! Toen ik thuis kwam , sloeg de twijfel mij ook om het hart. Dit weekend zag ik een soortgelijk kleed hangen op de huwelijksbeurs in A'pen en toen wist ik het zeker: Dit is het!!!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik6-10-2010 9:28:19

Ik heb mijn kleed ook al besteld. Eéntje van Marylise. En idd, je weet gewoon dat dat DE jurk is voor u, maar hoe langer je besteld hebt, hoe meer te twijfelt.. Zeker als ik de foto's bekijk van mezelf met jurk aan.. Was niet aangetrokken op juiste maat en dan lijk ik dikker ermee, terwijl het in de winkel supermooi was!
Ik mag pas 13 mei 2011 terug gaan en ik trouw 4 juni 2011, dus maar 3 weken op voorhand. Vind dat wel stressy.
Hoe dikwijls mag jij gaan?

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 12:35:27

@ Roxanne: in het begin was in tevreden door het onthaal van Le Chapeau, daarna wat teleurgesteld doordat ze weinig toonden van wat ik wilde, had nochtans juist vereld en dan heb ik zelf mijn kleedje ontdkt lol. Ik had Godelieve. Ik weet wel met zekerheid dat ze daar de retouches super doen. Heb jij ook gratis bruidsmake-up? Ik ga die persoon toch eens bellen ..

@Mairella:Voila, zo moet het zijn he, terug dat wauw gevoel. Ben blij voor je en uikijken naar de pssen he, zodat we het nog is kunnen aandoen he.

@ Kelly: eind maart:pas voor de maten en die maten zijn a om te bestellen, omdat ze weten dat ik nu nog 10 kg tegen dan kwijt wil
Eind juni: is mijn keedje daar dan gearriveerd en terug matennemen voor eventueel retouches of voor de laatste kilo's die er af zijn. Bij Le Chapeau hebben ze me gezegd dat tot 1 maat (= 5kg ) retoucheren ideaal is, al wat meer is, kan het model verloren gaan.
Eind juli (trouw is 13/08) afhalen van kleedje. Tetoeme, had ik niet aan gedacht om een foto te nemen, slim van je, mar ja mijn bustier was op mijn bh gespeld want kreeg die niet dicht hihi

@ alledrie: willen jullie verklappen elk kleedje jullie hebben gekozen?

Liefs Emmy

floor
25-6-2011
 Meld misbruik6-10-2010 12:46:18

hey

ik ook maandag mijn kleedje gevonden bij bruidshuis ellen in OOstburg en ook direct het kleedje gevonden die ik wou
als ik thuis kwam begon ik wel te twijfelen of ik niet impulsief beslist had en niet andere winkels ook had moeten bezoeken
dus ben blij dat jullie ook zo een twijfelgevoel hadden
heb mijn kleedje al teruggevonden op site , is van het merk Blue by Enzoani en van de nieuwe collectie!
ze vertelden me dat ik hen pas in mei ging terughoren voor een pas
dus ja niet mee inzitten zeker
grts

Els
11-6-2011
 Meld misbruik6-10-2010 12:48:27

Oooh zo super! Spannend allemaal :-)

Volgende week ga ik ook de eerste afspraak maken om de zoektoch te beginnen! Kans is groot dat het misschien ook wel een LR zal worden... Benieuwd welke jij gekozen hebt!

Ben wel al in juli eens een kijkje gaan nemen (en gepast) maar toen was het nog niet voor écht, meer met een gevoel van 'we zien wel'. En vooral om te zien hoe ik met een trouwkleed zou staan, ook die kilootjes hé... Pff! (oops, net koekje gegeten) Maar nu begint het wel serieus te kriebelen, als ik jullie datums zie dan mag ik inderdaad ook wel terug in actie schieten (voorbereidingen liggen paar weekjes stil) maar dit weekend gaan we naar trouwbeurs te Brugge dus dan zal ik m'n ogen wel volop de kost geven :-)

Succes allemaal!
Groetjes,
Els.

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 13:02:25

@ Floor:ken je gevoel Floor, waar ik het heb besteld was de 2de winkel, maar ik wilde echt een LR dus ja dat sloot al heeeeeeeeeeeeeeeel veel andere uit he. Maar nog niet alles was er en denk nu natuurlijk khad nog wat moeten wachten, maar wilde dan weer wit en zwart en ja dat sluit dan ook weer heeeeeeeeeeeeel veel uit haha, dus ik zit goed denk ik hoor hihi. Neen niet mee inzitten, iedere winkel heeft zijn manier van werken en wees gerust, ze weten cht wel wat ze doen hoor. Retouches doen gebeurt door winkel zelf en duurt nu geen weken he.

@ Els: Ja Els, ook een LR? Goede keuze hoor haha !!! Maar je hebt nog tijd genoeg hoor echt waar, niet iedereen is er zooo vroeg bij he. Bij Le Chapeau zeiden ze dat ik ten laatste in april (voor trouw in aug) mijn juiste maten moet doorgeven zodat ze kunnen bestellen. Ik heb nu al een voorschot betaald en bon ondertekent. Geniet van de beurs he, misschien kan je nog wat ideetjes opdoen he

Grtjs

An
11-6-2011
 Meld misbruik6-10-2010 13:32:41

Ik heb mijn kleed 3 weken geleden gekozen en het is er eentje van pronovias geworden, simpel maar wel met leuke details. Ik heb toen ook foto's genomen. Toen mijn zus de foto's zag vond ze dat ik kleiner leek :-( De foto's zijn wel van een slechte kwaliteit (gsm) maar ik begon toch ook terug te twijfelen, zeker omdat dat kleed niet goed aanpast op de foto's. Ik ben wel nog geen kleed tegengekomen waarvan ik zeg 'dat is het'! Ik vind mijn kleed nog altijd heel mooi maar het zal wel normaal zijn zeker dat we terug beginnen te twijfelen.

Nina
12-2-2011
 Meld misbruik6-10-2010 18:25:09

Mijn kleedje is ook van Linea Raffaelli... Ik ben ook superblij met mijn kleedje en toch denk ik soms van "oh dees is ook mooi". Soms zou ik er gewoon drie tegelijk willen aandoen, in zo een zotte bui. Maar toch blijf ik bij mijn keuze, en zal ik deze met trots dragen op onze trouwdag.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info