Terug naar overzicht
Hey Debbie & Tom, Je beslist natuurlijk zelf of je een cermoniemeester neemt of niet! Wij trouwen voor de kerk en het gemeentehuis en we hebben een suite van 12 personen en wij doen alles zelf. Als je natuurlijk toch veel volk verwacht dan kan je altijd aan kennis vragen om de mensen plaats aan te wijjzen enzo. Je kan natuurlijk ook aan de getuigen vragen voor hulp. Ik wou vragen aan mijn zus of schoonzus voor te helpen met het versieren van de kerk... Een cermoniemeester is volgens mij niet echt nodig!
Heel erg bedankt, Claudia!Geen slecht idee om mijn zus aan't werk te zetten ;)
Familie helpt altijd graag en zeker voor zo'n dingen! Enkel lezers in de kerk vinden, dat is wat moeilijker ;) Het komt echt wel goed se!
Hallo,Wij zijn ook met een suite van 12 en doen ook alles zelf. Dat moet echt wel lukken. Ik vraag ook een deel aan de getuigen voor hulp. Is ook leuk dat ze dan meer bij het huwelijk betrokken wordenGroetjes
Ik zou geen ceremoniemeester voorzien, aangezien je in het stadhuis al gratis de bode ter beschikking hebt. Hij zegt je waar je moet zitten, wanneer je moet rechtstaan, wanneer je iets moet zeggen,... Een ceremoniemeester zou hier totaal overbodig zijn!
Kim en Véronique, heel erg bedankt voor de tips!
Dag Debbie, Onze suite was ook klein (ouders partner -mijn moeder- zus partner -mijn zus en schoonbroer en de getuigen + partner). Wij hebben 2 minibusjes volkswagen en toch ceremoniemeester. Ik vond dit wel handig voor plaatsbepaling en andere taken in de kerk. Doordat het met Rent-a-priest was, had hij niet zo veel taken. En eigenlijk is een ceremoniemeester echt niet duur. Althans die van ons niet.! Grtzz, S
Sarah,heel erg bedankt voor je reactie.Groetjes,Debbie