Terug naar overzicht
Hallo, hebben ze daar ook nog collectie die niet in het boek van linea raffaelli staat?Of enkel hetgeen in de collectie-boek staat?Waren ze heel vriendelijk in Brugge? Zijn ze eigenlijk opdringerig, in de zin dat als je voor eerste keer langsgaat je bijna ook al meteen je keuze moet vastleggen? Proficiat met het vinden van je droomkleed,Kirsten
ik ga er morgen een afspraak maken om eens te kijken naar hun kleedjes. mijn mama heeft er vorige week al haar suite-kleed besteld
Hoi Kirsten, in de winkel hebben ze alle kleedjes van collectie 2010 en collectie 2011, of die allemaal in hun boek staan weet ik niet. Ze zijn echt heel vriendelijk, echt op het gemak, ze nemen hun tijd en pushen helemaal niet. Ik heb nu wel meteen beslist (was 3de winkel) maar ik denk dat dit helemaal niet hoeft en ze er geen problemen zouden mee hebben.Merci en jij ook veel succes!Greet
Ze zijn er inderdaad heel vriendelijk en totaal niet opdringerig. Ik heb er vorig jaar niet meteen beslist, en dat was geen enkel probleem. Echt een aanrader als je fan bent van Linea, want ze hebben er echt alles, ook van vorige collecties. Succes met de zoektocht!Tine
Linea in Brugge is echt super! Ik heb er mijn kleed ook besteld. Ze zijn inderdaad totaal niet opdringerig! Je mag gerust nog even nadenken als je wil en je mag zoveel dingen passen of combineren als je wil. Ze hebben trouwens meer jurken dan er in het boekje staan. en je bent totaal niet verplicht om daar je accessoires zoals je schoenen te kopen. Kan bijna niet wachten tot ik in december 'mijn' kleed eindelijk ga passen!