TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
9-10-2010 0:04:10
Mooi filmpje, sterk gedaan...doch het te bediscussiëren waard ook.
Zoals ik verwachte, zie je op het einde de naam of logo van de videograaf.
Wat ook opvalt, er waren geen enkele dansfoutjes te bespeuren, in heel die groep, alles gestroomlijnd. Dit is niet zomaar een groep broers, nichtjes of collega's die eens gaan meedansen.
De verlichting in de zaal stond volle bak. De dansers richten zich vooral naar de camera, die steeds op een vaste plaats stond. Normaal gezien moet een videograaf op een trouwfeest 3 dubbel uit zijn doppen kijken, hij loopt steeds achter de feiten aan. Was dus gepland van op voorhand, denk ik.
Daarom, mijn idee...is alles of toch een groot deel in scene gezet, als promofilm door & voor de videograaf.
Hier bij ons zie je het nog niet zoveel. Maar trouwfilmpjes met scenario's en acteurs zijn heel wat couranter dan je zou denken. Niets mee verkeerd natuurlijk, after all.
grtz www.discovideo.be
|
|
veronique
13-9-2008
|
9-10-2010 14:31:27
Ik vind het goed gedaan, wel en beetje te lang... met backing dansers zeker zo leuk!
Je moet zoiets ook enkel doen als jullie allebei dansers zijn, vind ik, anders krijg je van dat houterige gedoe of zie je het koppels tellen en nadenken, niks romantisch of leuk meer...
|
|
Tine
7-8-2010
|
10-10-2010 11:48:38
Hey Roxanne, wij hebben zelf ook zoiets gedaan, en 't was echt super. We hebben ons al een breuk gelachen tijdens het oefenen hier thuis in de living, en 's avonds was dat zo echt ook ons geheimpje. Niemand had het van ons verwacht, en veel mensen spreken er nu nog over als ze ons zien. Echt super hoor. Maak er wel je eigen versie van, doe wat je graag doet, en trek het je vooral niet aan als je op het moment zelf eens mist, want dat is onvermijdelijk! Groetjes Tine
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|